Skepticism iFokus

Skepticism

Etikettnyheter
Läst 1520 ggr
[Starman]
8

Alex Jones går sönder

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Herregud, om jag inte visste bättre skulle jag tro att han röker crack.

Men med tanke på hans embonpoint så rör det sig så klart om vanlig, hederlig gammal mani

Enligt säkra källor blir han nu anklagad av andra konspirationsteoretiker att vara en shill för den Amerikanska regeringen, utplacerad för att få konspirationsteoriker att framstå som korkade. 😉

JonasDuregard
5

😮😂

Jösses vad jag skrattade på slutet. Hysteriskt!

Joppo
3

Detta tar nog priset som det galnaste jag sett i hela mitt liv. Om Alex Jones ska vara med i några fler intervjuer så får de nog sätta honom i ett sånt där isolerat bås som de har i "På spåret", så att det går att "muta" honom emellanåt 😃

JonasDuregard
3

#2 "så att det går att "muta" honom emellanåt Skrattar  "

Det är då han trivs bäst tror jag, "plötsligt avslöjade jag visst förbjudna sanningar" och så vidare 😴

Skön stil att först bete sig som ett totalt svin mot alla som bjuder in en och sedan skrika diktatur när de med beundransvärd brittisk återhållsamhet ber en att hålla käften 🤢

Maria
7

We have an idiot in our program tonight😂

/Maria

Anders49
1

Jag har inte brytt mig om att ta reda på vad Alex Jones står för. Man kan inte ha koll på alla galningar. Däremot så har jag kollat lite på vad Bosse Jonsson skriver. Lustigt att de har snarlika efternamn. Jag antar att Bosse Jonsson är en Alex Jones-kopia.

[Starman]
2

Bättre än så, Bosse Jonsson är ett av Alex Jones största fans i Sverige och driver en svensk version av Alex's Infowars.

Illusion
3

Jag kollade nyss på detta inne i utomjordiskt i fokus och herrejösses säger jag bara… Hysterisk kille. Att folk kan hylla denna mannen är en gåta för mig.

☮ and ❤ among each other ✿