Healingkoden
Nån som hört talas om?
"År 2001 upptäckte Alexander Loyd hur man kan aktivera en fysisk funktion som finns inbyggd i kroppen och med vars hjälp vi kan eliminera orsaken till så mycket som 95% av alla sjukdomar och fysiska symtom. Nervsystemet och immunförsvaret kan då utföra sitt arbete med att läka skador och svagheter i kroppen.Dr Loyds upptäckter har valideras med hjälp av tester och inte minst av de tusentals människor från hela världen som har använt healingkoden för att komma till rätta med praktiskt taget alla slags problem när det gäller sjukdomar,känslor,relationer,liksom framgång i arbetslivet."
Går folk verkligen på sånt?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Guld och gröna skogar är ett vinnande koncept.
Och en del människor tävlar ju om vem som är "mest öppensinnad", dessa brukar vara de som förlorat förmågan att tänka kritiskt för länge sedan eller aldrig ens varit i närheten av att ha haft den.
Men varför har han inte fått en drös nobelpris vid det här laget?
jag är en sådan som "går på det"…efter att ha sprungit runt i vårdsvängen sedan tonåren och "gått på det" (dvs den vanliga vården med all symptombehandling som är så oerhört effektiv och läkande, så kände jag mig smått ointelligent när jag efter ca 15 år vaknade upp och insåg att inget av det hade hjälpt mig…surprise…not.
den diagnosen jag har haft önskar jag inte någon människa på jorden… mitt immunförsvar var på ca 6 % effektivitet när jag startade. idag är det uppe på 85%. jag är inte här för att "världsomvända" någon, alla får tro på vad de vill, men vill man inte ens prova det och ändå förkasta det, be my guest, det är inte min förlust.
kan tillägga att jag inte tro på healing i form av handpåläggning från annan människa osv… de som håller på med det och blir hjälpta respekterar jag, men det är inget jag själv skulle utsätta mig för.
Har du provat att gå samma 15 år utan den hjälpen så att du vet vad du jämför med?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
#3 Vem eller var mättes ditt immunförsvar?
/Maria
Pu Buke, där jag fick idén till den här tråden är det full krig, inte så ovanligt för att vara på ett hästforum.
En medlem som skuggar mig som en slags stalker, nåväl hon försökte gör sig lustig över att jag använde begreppet foliehattar o då postade någon vänlig själ denna artikel:
http://techworld.idg.se/2.2524/1.359747
😉
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#3, Free Spirit
"…den diagnosen jag har haft…"
Vilken diagnos har du haft? Vad har du fått för behandlingar, dels under de femton åren där inget hjälpte, dels efter?

Free Spirits konto verkar helt tillägnat att promota den här metoden. (Bara två poster hittils, kanske inte någon flitig besökare på iFokus och i så fall kan det kanske dröja att få svar).
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism