Peratts, och Sasserssons 25 lögner?
Har lagt ut ett nytt inlägg idag med 25 påståenden (lögner) från Peratt, och Sassersson, som Peratt lagt ut på nätet. Jag räknar med/in Sassersson där pga detta uttalande från Peratt:
"Dock ingår jag i ett växande nätverk där vi diskuterar både innehåll och tillvägagångssätt. - När jag använder ”vi” så är det utifrån att vi är många som känner till samma sak."
http://www.webcitation.org/6EkCikD3k
Och eftersom Sassersson alltid är ute och försöker bortförklara och städa upp efter Peratts tokiga agerande så blir det ju du Torbjörn som får denna MÖJLIGHET att visa att "ni" inte ljuger utan att ni faktiskt har belägg för alla era påståenden.
Alternativt är ju att du säger till den fege Peratt att våga sig hit och själv visa beläggen för vad han påstår..!
Jag har tagit 25 av dom påståendena i hans inlägg där dom "outar" Gesus/mig fel och hoppar på Houdi. Jag har enbart tagit lögnerna om mig där, inte påhoppen och lögnerna om Houdi
Jag ser fram emot att "ni" visar belägg för dessa som jag påstår rena lögner!
Tar några här i nästa post som är busenkelt för er att visa upp belägg för om det INTE BARA är LÖGNER FRÅN ER!
Här är några som ni snabbt och enkelt bara kan langa upp lite belägg för. Tja, om det nu INTE BARA är LÖGNER FRÅN ER!
12. ”I samband med en maildialog påstod Houdi att han inte kände Magnus Pålsson i ett annat mail att han känner Magnus Pålsson och har ett utbyte med honom.”
- Tja visa mailet!
13. ”De hetsar varandra som blodhundar och ska “plugga igen mailboxar” för dem de tycker illa om.”
- Tja visa VAR "vi" skriver det!
14. ”Tack vare att man nu under flera år dokumenterat vad John Houdi och Magnus Pålsson Souleye skriver finns omfattande bevis för hur dessa båda sprider förtal och elakheter på forum”
- Tja visa alla dessa omfattande bevis!
15. ”Gesus (Mikael Pålsson Souleye) har på sin Gesusblogg och i mail hotat att komma och förstöra sammankomster”
- Tja visa det, var och när!
16. ”både Gesus och John Houdi spelar olagligt in från seanser och möten … det är förbjudet ändå spelar de in och lägger ut på nätet.”
- Tja visa var när och hur!
17. ”Magnus Pålsson – souleye (Gesus) har (som Gesus) hotat med att förstöra en sammankomst den 14 februari i Falkenberg. Hotet var mycket påtagligt.”
- Tja visa detta "mycket påtagliga hot"!
19. ”Kring 10 personer dök upp men gick efter fikat. En inspelning av eventet lades ut på nätet.”
- Tja visa var eventet lades ut och ligger!
När ni är klara med dessa, så ligger det en hög till på min blogg som ni kan visa belägg för..!

Finns det inte tillräckligt med trådar om det här nu?🤔
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
? OK - Hejdå!

#2. Men bör man inte skapa en ny tråd om man inte vill att den befintliga tråden dels blir för lång, dels börjar handla om annat, även om det, på något vis, ingår i samma ämne s a s?
#2 JonasDuregard
"Finns det inte tillräckligt med trådar om det här nu?"
Precis, nämnde inte jag att Gesus visade tecken på besatthet?

#5. Ja men det var väl fint. Då blev inlägg 2 härligt kommenterad av dig? Är du också, i likhet med BP, amatörpsykolog?
Blombuketten
Förstår inte vad du menar
Du skriver att Gesus "visar tecken på besatthet". Det låter som något som Börje Peratt skulle kunna författa.
Starman
Det skulle nog vem som helst kunna ana som inte är en anhängare av Gesus. Att posta blogginlägg ca en gång per vecka i över ett år som berör Terry t.ex. tycker jag visar ett tecken på besatthet. Då var det bara räknat från hans egna blogg och inte alla andra forum som han säkerligen hänger på.
Skickar mail och med andra falska identiteter samt gillrar fällor m.m m.m till Terry mildrar inte mina aningar direkt…
Tycker du det är ett vanligt beteende, från en som förmodligen aldrig har blivit behandlad av Terry, om man nu kan säga behandling… utan endast varit en motståndare redan från början.
Hade Gesus betalt för en "tjänst" , "behandling" vad som och känt sig lurad och inte fått svar eller ersättning … DÅ skulle jag förstå situationen mycket mer…. är så fallet?

#9. Du har missat vad det hela handlar om va?
"Skickar mail och med andra falska identiteter…."
Det här du påstår…."med andra falska identiteter"….är det något du vet? Har du belägg för det påståendet?
"….samt gillrar fällor m.m m.m till Terry mildrar inte mina aningar direkt…"
Vilken fälla? Vad menar du med mm mm? är det något mer du vet och naturligtvis har belägg för? Eller spekulerar du bara?
Du har läst hans blogg va? Tänkte på det du skriver att Gesus skulle ha skrivit om just Evans ca en gång i veckan i över ett år. Det är ju inte riktigt med sanning överensstämmande, eller hur?
Men skitsamma, du fick lite näring från inlägg 2 och du slukade det direkt.
Blombuketten
Nu är det du som hoppar in och ställer självklara frågor.
Du däremot har inte läst Gesus blogg va?

#3 Hoppas du inte slutar (igen) på grund av min kommentar. Det var inte menat att antyda att du inte är välkommen här, jag slogs bara av att det varit flera trådar med herrarna Peratt och Sassersson igång på sistone.
Hur som helst, kanske bäst att du reggar "den III" i fall att (och så inte någon annan gör det 🙂)
#5 Gå och lägg dig Zidizen.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

#11. "Du däremot har inte läst Gesus blogg va?"
Till skillnad från dig menar du? Jo faktiskt så har jag det. Ändå sedan det allra första blogginlägget där Gesus började fundera över det här med medium.
"Nu är det du som hoppar in och ställer självklara frågor."
Om mina frågor är självklara så kommer du självklart att visa belägg för det du påstår. T ex det här med "andra falska identiteter".