Jag hittade detta på facebok och kunde inte låta bli att kommentera att jag undrar om han tar med sig någon lera denna gången…
Uj vilket surt PM jag fick efter det!!!
Jag anser att om man gjort bort sig ordentligt så ska man rakt inte fortsätta som inget hänt…
Vet inte om man tror att folk glömmer eller??
De verkar utlova väldigt somrig och tropisk stämning i Marsruskets Sverige.
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Han borde lägga av. Finns det någon som verkligen litar och tror på honom numera?
#3 tydligen….
Jag fick ett surt meddelande på min FB att ta bort min kommentar om leran på fotot och sen hade kvinnan blockerat mig så jag kunde inte svara.
Jag kommer icke ta bort kommentaren!!
Jag anser att om man planerat att bluffa genom att tillverka självlysande lera så kan man fundera om han bluffat fler gånger, dessutom har han inte gått ut officiellt och bett folk om ursäkt.
Jag får mer och mer misstro mot fysiskt mediumskap där jag misstänker att man använder sig av trolleritrix istället för att det ska vara andevärlden som skapar plastma osv…
Jag kommer vilja se detta själv med egna fysiska ögon innan jag tror på detta…
Skulle vara intressant att gå på en sådan demonstration med en trollerikonstnär som vet vad man ska titta efter….

#3 De som arrangerar evenemanget verkar tro på honom - eller åtminstone tror de att han kan få besökarna att tro på honom
.
Jag tycker också man kan fråga de andra namnen i annonsen om de inte har något problem att arbeta med en bedragare.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Jag kommer vilja se detta själv med egna fysiska ögon innan jag tror på detta…
Är detta verkligen ett bra kriterium? Trolleri bygger ju på att lura folks sinnesintryck.
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Men, snacka med djurgrejen, det kan väl INGEN gå på för h-e..!
Chakra balansdans låter ballt annars
Tack för tipset!
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gammalt klipp där Anders gillar att bluffmakare avslöjas…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Och här hans undanflykter och bortförklaringar om hans fusk!
(bara ljudklipp)
Ja jisses det hade han inte anat när han satt i intervjun med Malin…..

Vilken fantastisk annons XD får ju en att längta efter Trelleborgs sura tångodör och svajande palmer.
Skulle det inte varit inträde hade jag övervägt att besöka spektaklet. Mina chakran känns lite rubbade.
Anders är inte i farten igen, han har aldrig slutat
.
Däremot, om man nu ska vara lite petig så skulle han i det här fallet inte hålla en Fysisk Seans.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jag ser det inte som förmildrande omständigheter att det inte är en FS han ska hålla. En charlatan är i farten och grubbar cash från människor i sorg.
Varför skakar inte sådana här personer galler? Det går över mitt förstånd.
#14 Jag håller med, jag ser inga förmildrande omständigheter jag heller men oavsett det så gäller anonseringen nte Fysiskt mediumskap vilket bara var ett konstaterande (ifall någon uppfattat det på annat sätt).
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
#3 Är det verkligen någon som tror på någon av dessa påstådda medium numera?