VoF på Facebook
Jag kan inte låta bli att skyta om Vetenskap och Folkbildnings närvaro på Facebook, där vi har lyckats få adressen…
http://www.facebook.com/vetenskap
Från de nyaste nyheterna:
Föreläsning med Steven Pinker i Uppsala
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Vafan! Ska VoF ta över Facebook också och bestämma vad som skrivs där? Sitta på Facebook och vara åsiktspolis för etablissemanget. Nu måste ju Sassersson starta facebook.nu för att bärga adressen facebook.nu/vetenskap. Skämt och ironi åtsido. Bra att VoF finns representerat på olika platser för de som är intresserad av rationellt tänkande.
:D
Som sagt rätt stolt över att det var vi som fick /vetenskap som adress.
Vi finns på twitter också, som https://twitter.com/#!/SwedishSkeptics (hashtag #sweskep)
Personligen föredrar jag Facebook.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
jag är en stolt VVF *S* Men grattis till din spruudlande glädje!*L*
Får jag lägga in en satir bild över fejjsbook? *fniss*
Va?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
*S* #5 Ville så gärna lägga in en satirisk bild ang FB *S* å fick inge svar..men d e kanske för larvigt för att vara här..på denna sajt *L*
Försökte läsa om något twitter inlägg om adhd barn och medicinering..men kunde ej läsa..kan du inte lägga in d här på sajten..? alltså till piotrr!
Är nyfiken då jag själv är skeptisk mot just adhd medicin:-)
Jag förstår inte vad du menar. Jag har inte ändrat något av dina inlägg eller förhindrat dig från att posta något.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Nu fattar jag inte heller nåt..skriver du till mig nu #8?

piotrr: jag tror mossquinnan undrar om hen får lägga in en satirisk bild om Facebook i den här tråden. (men jag förstår inte varför hen "gråter" i #4)
mossquinnan: du får helt enkelt prova att posta bilden, är den olämplig så tar vi bort den (man blir ju väldigt nyfiken nu)
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
#10 Hihi yess du har så rätt..men detta e starkt OT..så jag ber om ursäkt *L*
och gråt gubben berodde på att jag ej fick d snabba svar som jag ville..
Men här kommer bilden..se den med glimten i ögat..gör jag iaf..och med full respekt för alla som är FB-anhängare….

Jaha.
Okej.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism