Skepticism iFokus

Skepticism

Etikettnyheter
Läst 2482 ggr
JoHo
9

Radio Houdi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Senare i vår kommer jag att starta en NY podcast där skepticism och ateism kommer att vara de drivande ämnena tillsammans med andra intressanta ämnen som seglar upp..

Mer info KOMMER på http://www.radiohoudi.se och via Twitter på @RadioHoudi samt Facebooksidan https://www.facebook.com/pages/Radio-Houdi/227593474002348

Kan nämna att denna podcast kommer INTE försöka "gulla" med paranormalister på samma nivå som vi gjorde då jag var med i Skeptikerpodden. Här blir det hard core.

olaka
1

Hur snabbt dyker du upp på iTunes tror du?

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

JoHo
1

Förhoppningsvis så fort det startat. Ska se till att allt är klart när jag startar upp.

JoHo
2

Sedan jag före jul slutade som programledare för den mycket framgångsrika podradion Skeptikerpodden (som fick VoF:s hedersomnämnande som årets folkbildare 2011) har många frågat vad mitt nästa skeptiska projekt skulle bli?

Svaret kom i går då pilotasvsnittet på min egna podradio vid namn RADIO HOUDI hade premiär.

Podradion, som beskrivs som "Din rationella tröst i podcastbruset. John Houdi och Anders Hesselbom pratar varje vecka om livets stora och små frågor samt allt däremellan på ett underhållande och lättsamt sätt."

Anders Hesselbom är religionsdebattör, bloggare och skeptiker som också tidigare är känd från Skeptikerpodden.

Du kan lyssna på Radio Houdi online på radiohoudi.se (där du även kan ladda ner en MP3-fil), via prenumeration via iTunesRSS-ström och även via min egna mobilapp för iPhone/Android.

Spriiiiiiiiiiiiid så är det ljus och kärlek.

[trumman]
2

Hoppas verkligen ni kommer hålla trollskogen bättre ansad än iFokus! Då finns det chans för långvarigt följande.

piotrr
0

Åter igen Trumman, jag tänker inte börja kasta ut folk som inte bryter mot reglerna hur mycket de än trollar. Om du har ett förslag på hur jag skall göra det, berätta det gärna för mig eller någon av de andra moderatorerna så att vi kan göra vad du föreslår.

Tro mig, inget (på iFokus) skulle göra mig gladare.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism