Skepticism iFokus

Skepticism

Etikett: om-sajten
Läst 1853 ggr
piotrr
3

JonasDuregard ny medarbetare

Hälsa JonasDuregard välkommen som ny Medarbetare på Skepticism i Fokus!

Även JonasDuregard har gått med på att hjälpa till med modereringen. Det låter kanske mycket med tre moderatorer på en liten sajt, men jag vill hellre att det skall vara lätt och roligt att moderera och delta på sajten än att ett fåtal skall bära ett för tungt lass.

Vi är trots allt här för att vi vill det, inte för att vi måste.

JonasDuregard läser och skriver ganska likt hur jag gör, ofta med citering av det han talar om, och har också mitt fulla förtroende att moderera enligt reglerna precis som han finner lämpligt.

Tack!

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Denna kommentar har tagits bort.
chik
0

Här sitter jag o önskar dig lycka till..

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Också ett bra val av medarbetareGlad

/Maria

blombuketten
0

Jösses, det missade jag. Nu blir ni en saklig och kunnig Sajtvärd och två dito medarbetare Glad. Så bra så.

JonasDuregard
2

Tack så mycket för förtroendet Glad

piotrr
1

#4, Blombuketten,

Du missade det inte, Jonas svarade inte förrän idag. :)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Neutralis
2

Fan, vilken bra kombination av Medarbetare!

JoHo
1

Olaka och Duregard. Bra val. Det behövs att Per får kompetent hjälp när våra meningsmotståndare inte alltid kör med de schystaste retoriken. Lycka till all.

piotrr
0

Jonas,

Snygg signatur! :)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Aviendha
0

Jag tycker inte att två Medarbetare är mycket för en sajt av den här storleken, speciellt inte om man sedan tar i beaktande vilken typ av diskussioner som normalt förekommer här inne.

Kul att du blivit Medarbetare Jonas! Jag är övertygad om att du kommer göra ett riktigt bra jobb och att du är rätt person att leva upp till de krav som piotrr ställde på blivande medis.

(Alltså, det är inte så att jag medvetet försöker smöra eller så. Beröm värt ska beröm ha helt enkelt).

piotrr
0

He he he. :)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Maikailoa
0

#8 skrivetav JohnHoudi

"Olaka och Duregard. Bra val. 
Det behövs att Per får kompetent hjälp när våra meningsmotståndare inte alltid kör med de schystaste retoriken. 
Lycka till all."

Den tanken du framför här var väl inte speciellt lyckad, menar du att moderatorerna ska styra diskussionen i en viss riktning?

piotrr
0

Till exempel kan vi stoppa sidospår och förhindra trådar att spåra ur i helt andra ämnen än de skapades för.

vi kan också försöka hålla samtalet till ämnet "Skepticism".

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Howliten
0

Good luck Glad

Jag är glad. Är du?