Skapa nya trådar
Hej.
När ni märker att ni diskuterar något som inte faller under det ämne tråden handlar om, skapa en ny tråd.
När du känner att du vill svara på något som ligger utanför trådens ämne, skapa en ny tråd.
När tråden du skriver i blivit för lång och går över 250 inlägg, skapa en ny tråd.
Det är inte svårt och du gör moderatorn väldigt glad. Om det inte blir perfekt kan jag fixa till det efteråt, men det är mycket bättre om du skapar din tråd än att vänta på någon annan att göra det.
Tack för att ni hjälper mig hålla trådarna raka och fina.
[Redigerade lite: Det är alltid OK att skapa en ny tråd om den gamla blir för lång, eller om du har ett nytt ämne, eller om en sidodiskussion uppstår. / Per]
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Vill bara säga att du gör ett sjukt bra och stort jobb Piottr Att "hålla igång" SiF Och en galet bra nivå på vad som "får och inte får" skrivas i trådana med mera + att gita svara på alla inlägg osv
#1 Kan bara hålla med Jag är väldigt imponerad.
/Maria

Samma här. Är också väldigt imponerad. Särskilt över det lugn och tålamod du har. Själv har jag insett för länge sedan att någon Sajtvärd kan jag aldrig bli. Är alldeles för hetsig och skulle ha enormt svårt för att bibehålla lugnet. Bra jobbat.
Jag känner detsamma…..då jag har erfarenhet av annan tråd där ständigt ifrågasättande och "motvallskärringtakter"inte accepteras….samtidigt är det just det som sätter sprätt på både känslor och inlägg.
Tack så mycket.
Jag letar fortfarande efter en medhjälpare. :)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Ännu ett hett tips: Skriv aldrig "skapa en ny tråd" till en annan användare.
SKAPA EN NY TRÅD istället.
Kom igen nu go'vänner, detta behöver inte vara så svårt (som det just nu är för mig att hålla reda på era sidospår…)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism