Max 500 inlägg?
Tråden medial psykvård har nu 500 inlägg. Jag har själv försökt att posta ett inlägg men inget kommer med. Dessutom så dyker tråden upp i uppdaterade inlägg så det är säkert fler som försökt skriva.
Är det så att det är max 500 inlägg som gäller i trådar? Eller är det en bugg?
/Maria
Tack..har märkt detta med..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Haha, ja, den där jäkla kråkan är den man ser varenda gång.
Det är bra. Kråkan är det i särklass vettigaste vi har sett i den tråden.
Kråkan
ja så var den sagan slut..
Men vad är det som händer här???
Ingen aktivitet…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Intressant att vi upptäckt en begränsning i hur många inlägg som kan visas, men jag är helt nöjd med att tråden får lov att självdö och om jag får lov att välja vill jag helst inte se någon ny tråd om medial psykiatri om det inte handlar om en medial psykiater som blivit av med tillståndet att bedriva affärsverksamhet.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Absolut. Håller med. Det var mer en sajtteknisk undran. Uppenbarligen verkar 500 inlägg vara max.
/Maria
Det känns väl ganska vettigt. Sajten blir ju så erbarmligt seg på allt utom min egen stationära monsterdator när det blir uppemot 250 inlägg i dem. Eller 20 youtube-filmer.
Vi kanske skulle kolla detta med sajtadmin också.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Jag har lagt frågan på värdsajten. Uppenbarligen finns ingen maxgräns.
Niklas sa att det gick att undersöka men det får du själv svara på i så fall Piotrr.
/Maria
Jag är rätt nöjd med att tråden ifråga tystnade, men för andra trådar kanske det vore bra att kunna gå över 500.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Intressant nog så kan jag på min mobil läsa mer än 500 inlägg (#507 är det senaste i raden som visas där) i den tråden. Men inte på datorn. Trots att inget segar någonstans.
Paulina
Oh, intressant!
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Nu bryts trådar automatiskt vid 250 inlägg med en kommentar att tråden är för lång.
/Maria
Trådarna stoppas för kommentarer vid 250 ja, men att skapa en ny tråd för att fortsätta diskussionen och länka till den nya tråden gör jag alltså för hand.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Ja, tydligen är det så.
/Maria