ETs behöver vatten till sin planet
Är det här rimligt? Men allvar är det.
Över huvud taget väldigt vettigt och rimligt framställt det hela, från början till slut.
Man blir sugen på följande intressanta utbildningar:
Reconnective healing + andlig och medial vägledning/tidigare liv kanalisering på distans 700:-
Öronljusbehandling fr 140 kr
Kurs i Pengar Flöde – Personlig utveckling
Kursavgift: 3.490:-
Anmälningsavgift: 700:-
+100 poäng för att likt en woo (eller chik) slumpmässigt välja att formattera och färglägga sitt inlägg :)
Dom har som sagt kallats "pastelldelfiner" av en anledning genom åren ;)
Tack! Kvantum, Gallileo, vibrationer, dimensioner, frekvenser.
det som väcks i min hjärna….. är funderingar på vår existens..' om Man inte kan känna dessa Frekvenser hjärtchakrat. varför lever man ens??`
har "många" erf av människor som kan existera i andra dimensioner än du o jag, men skeptiker ska ha evidens…
=== bara mina tankar ===

Lyckades inte fundera ut hur man skulle färglägga sin text, annat än om man hade copy/pasteat från annat håll. Orkade inte.
Men vad var diskussionsunderlaget här, egentligen? Det är klart att det inte är "rimligt".
Kallas det här trans eller kanalisering? En solklar fantasi men sällskapet svarar upp och tar det på fullt allvar. Kallas det där också en dålig sittning eller var på skalan hamnar det? Vad händer med mediet där hon sitter, tror ni?
Är det samma slags fantasi som i Terry Evans katastrofsittning? Hon måste tro på det själv varför är det annars till allmän beskådan. Tror Terry på det han själv sysslar med?
Finns det en skillnad dom emellan?
Haa.Fint att man syns
Tycker inte om sådant här…Finns folk som ser detta o blir rädda.Inte bra..
Lena.P är jag i verkliga livet.

chik, att synas till priset av vad? ET från solen och vattenledningar från jorden. 
Hennes kursare måste vara stolta.

"Min tro påverkar hela universum" 
Lägga av, liksom! Lägg av!
Jag försökte titta, det slutade med att det var på i bakgrunden. Jag hörde bara folk tyst och viskande prata om saker på ett sätt som kändes väldigt intimt. Obehagligt. Stängde av. Var det kul eller?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Tycker du ska ta dig den lilla stund det tar och nogsamt studera innehållet, piotrr. Du vill inte gå miste om värdefull information.
Men jag försökte ju en gång och det gick inte. :)
Nu provar jag igen. Uh.. den där intima rösten gör mig obekväm igen.
Och.. detta är lite oväntat, men jag står inte ut med väggurets tickande, det associerar till en massa tråkiga väntrum och tråkiga timmar hos gamla släktingar som liten. Det är som en våg av uttråkning som bara pulserar.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Faktum är… jag undrar om inte det droppande ljudet från klockan är vad som får en att tänka på vatten när man sitter och blundar och försöker tänka på att man inte är kissnödig.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Man ser ju en Dam i bild som inte säger många olika meningar..Utan upprepar att en annan planet behöver vatten. Små klot med någon form av slangar på olika ställen över vår jord som suger upp vattnet. O dessa utomjordingar behöver ha hjälp o öppna dessa portaler..
O den planeten det gäller är ett eldklot..Får den bara vatten så kommer det att komma liv dit..Hjälper vi inte till så dom kan få vatten så drunknar vi här…""Lite så tyckte jag de sa""
Fast om planeten är ett eldklot. så går det ju inte med vatten..Utan då får vi sända skum. Vatten dunstar"
En Dam som sitter i trans men vaknar till liv fort o kommer i håg vad hon har pratat om..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 14
Det var vattnet i ledningarna till eldplaneten du hörde. Inget konstigt alls.
# 15
Lycko dom som får ordern att tillverka ledningarna. Tar lätt - ledningen - som jordens mest lönsamma företag.
Detta med att dra ledningar, eller kablar, till omloppsbana är en tanke som kallas för "rymdhiss". Det finns idag inga material som är kraftfulla nog att bli så långa och samtidigt kunna hålla uppe (eller hålla fast) sin egen vikt.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Dessutom är det omöjligt att suga upp vatten högre än till 10m över vattenytan.
Men va fan, piotrr och TristanChi, ni har inget öppet sinne ser jag. Lär av Peratt. Han skulle bli helt förgrymmad om han såg hur ni bemöter den här öppensinnade damen. Fy och fy på er.
Fast det är ju klart, med seriekopplade sugpumpar kan man ju suga hur högt som helst. Många pumpar blir det.
Hurdå? Trycket kan väl inte bli lägre än vakuum?
Hur hårt kan dessa utomjordingar suga egentligen?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Sug upp 9m till en behållare, varur du suger upp ytterligare 9m, etc.
Dock avtar ju den sugbara höjden med lufttrycket, så på högre höjder behövs skitmånga pumpar.
Och "hur högt som helst" var ju inte sant. Bara upp till där luften tar slut.
Man kunde ju naturligtvis mycket effektivare trycka upp vattnet, men nu sades det ju uttryckligen i videon att det var sugning som gällde.
Jag är dålig på sådant här men är inte jordens vatten alltid beständigt?
Skulle "någon" tanka vårt vatten så skulle väl det ge förödande konsekvenser för jorden?
Jag orkade mig igenom hela filmsnutten och vad säger man..
/Maria
Kanske tänker de sig någon slags dimensionport(tänk Stargate)? Eller varför inte någon slags gigantisk telekinesisk operation där woowoo:sen och utomjordingarna tillsammans med hjälp av tankekraft flyttar vattnet till planeterna?
Jag tror inte man ska låsa sig fast vid att slangarna mellan planeterna är fysiska slangar, utan de kan mycket väl symbolisera "energikanaler" eller "kvantfysiska flöden" eller nåt annat hittepå
PS. Med reservation för att jag missade nåt av det som sades i videon. Jag lyssnade bara på den lite halvhjärtat eftersom den var så seg.
är inte jordens vatten alltid beständigt?
Jo, ungefär. Syre och väte kan ju förstås bindas i olika andra föreningar än vatten.
Här handlade det dock om någon enorm tillförsel av vatten som skulle dränka oss om vi inte delade ut överskottet till utomjordingar.
vad säger man
Hur stavas "pruttljud"?
> "Jag tror ni angriper vattenproblemet alldeles för logiskt. "
Det såklart, men frågan var "Är det rimligt?"
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
#25 Hur stavas "pruttljud"? Med tanke på din Avatar torde du veta det bäst av alla?
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
#27 Verkligen; alla onomatopoetiska ords urfader :D