Statistik vecka 49
- Inlägg 14 (188)
- Kommentarer 870 (10 099)
- Medlemmar 2 (155)
- Antal besök 1 204
- Sidvisningar 11 921
- Tid på sajten per besök 21m 20s i snitt.
Och veckans topplista lyder…
piotrr / grinda / anundi 84
Kaffemugg 65
radio 56
bumbleboo 53
Magi-cat 50
Pallasita 48
blombuketten 47
chik 38
TristanChi 36
MargaretaA 31
VeVeN / FraggelErnst+liberalper 28
eldirkadjo 22
Trilobite 16
Agilis 12
BillyKropotkin 11
FilipSoderholm 10
Menar du så, någonting?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Det ser lite konstigt ut med antalet kommentarer på position 1 och 2, men det kanske är så att vissa kommentarer väger lite tyngre än andra? :-)
Borde inte Kaffemugg vara 4 om grinda och anundi delar andraplatsen?
Förlåt om jag är anal!
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Oh! Jag är med på listan! ^^
Mvh, Agilis
Haha. Man ser vem som är chef :-)
--------------------------------------------
Medarbetare på skepticism
http://skepticism.ifokus.se/
#2, olaka,
Du har nog rätt. Men jag glömde bort att jag också har 84, så jag bör dela min förstaplats. Redigerar! (Listan är numrerad automatiskt, så jag skulle behöva sätta in tomma platser om jag… hm. Jag testar det!)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Oj! Det funkade bättre än jag hade trott! Jag behövde bara lägga in tomma rader, och så sköts listan ihop av sig själv, utan tomma rader men med rätt numrering. Häftigt!
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Måste bero på hur webbläsaren behandlar tomma li-taggar, det verkar inte fungera i firefox (3.6.13).
Ah, samma sak i Chrome för Windows. Det ser bra ut i Opera 10 för Windows dock:
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Dags att uppdatera Per, this one goes to eleven!
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Jag kör redan Opera 11 beta, kombinerat med Chrome för att den är flertrådig. Jag har främst använt Opera sedan version 5-6 något, men när man har en väldigt flerkärnig dator känns det lite gammalt att använda en webbläsare som bara kan använda en kärna åt gången.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Listan ser för övrigt likadan ut i Opera 11 beta som i Opera 11, utan de tomma raderna. Jag tycker det ser bra ut. :)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism