Skepticism iFokus

Skepticism

Etikettövriga-frågor
Läst 3321 ggr
chik
0

Henrik fexeus!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Henrik fexeus. Vad har vi o säga om han…

Jag för min del tycker han är en intressant människa.Läser böcker som han har skrivit.Men dom är tunga..Men i inlägget här nere, så tror jag att jag har kommit på hur han har lagt upp det??

vad tycker du???

Lena.P är jag i verkliga livet.

olaka
0

Jag tycker han är klockren! Sådana som han är ett för mig kraftfullt argument för att man kan göra vad som helst med människors hjärnor utan "övernaturlighet".

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

chik
0

olaka.Vist är han bra…Skulle också villa kunna.Läser o läser.Men inte blir jag klockare.

Men i detta filmklipp så har jag nog kommit på hur han styr…

Har du??Kommit på hur han styr upp?

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

olaka
0

Jo, här var det nästan lite övertydligt. Men när han fick skitmånga människor runt jorden att rita samma teckning och skicka hem till tv-huset, Ascoolt!

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

radio
0

Ah, Fexeus program är hur coola som helst. Min favorit är "gorillan" som går rakt igenom basketplanen.

Har bara läst första boken, har lite annat som ligger före i kö, men självklart ska jag ta mig an även de övriga. Klart underhållande.

Boken "Alla får ligga" fick jag en tjejkompis som jag tyckte limmade lite väl mycket på mig att köpa. Förklarade dock för henne att det inte var mig hon skulle öva på. Nåväl, en månad senare fick hon napp och han sitter fortfarande på kroken. Det efter att hon haft ett par desperata singelår. (placeras under bevisade anekdoter)

--------------------------------------------
Medarbetare på skepticism
http://skepticism.ifokus.se/