Skepticism iFokus

Skepticism

Etikettom-sajten
Läst 1687 ggr
piotrr
0

Statistik vecka 34

Här kommer statistiken även för förra veckan:

• Inlägg 10 (totalt 59)
  • Kommentarer 476 (totalt 2314)
  • Artiklar 0 (totalt 13)
  • Medlemmar 8 (totalt 97)
  • Besök under veckan 5 553
  • Sidvisningar under veckan 9 463

Och de mest aktiva medlemmarna:

1. radio
  2. MargaretaA
  3. piotrr
  4. anundi
  5. Pallasita
  6. chik
  7. Mads
  8. SkepticTank
  9. Andina
  10. Saga85
  11. bumbleboo
  12. olaka
  13. Trilobite
  14. Shakti
  15. Jimmy-G
  16. BillyKropotkin
  17. NiklasEri
  18. Vulcan
  19. lojna
  20. Anna-Helga

Inte precis någon gubb-klubb längre. :)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

chik
0

Gubb-klubbFörvånad Nä!!Vi kommer med storm steg…

Lena.P är jag i verkliga livet.

VeVeN
0

Gubb-klubb?

Om det handlar om könssammansättningen så klarar jag inte av att avgöra detta. Vissa enskilda användarnamn och avatarer kan man ju giissa på, utan att vara säker på att man har rätt.

På något sätt gillar jag tanken på att det bara är det man säger som spelar roll, inte vem man är.

Det känns renhårigt på nåt sätt.

chik
0

VeVeN..Vist så Tycker jag att det skall vara så: På något sätt gillar jag tanken på att det bara är det man säger som spelar roll, inte vem man är.::

Spelar ingen roll vem som sitter o plitar ner orden.Bara dom faller rätt i mitt huvud…

Men jag har den egenheten o se vissa saker med humor..Så jag tar på mig det. Livet kan vara nog så tungt, så en tanke i skrift som kan få mig o kanske någon annan o Le Skratta, kan ju inte vara fel…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

piotrr
0

VeVeN:

Jag tog upp det för att MargaretaA skrev något i stil med att det var grabbigt här inne förra veckan, men redan då kunde man gissa på namnen och avatarerna att det var ungefär 8 deltagare av 20 som verkade vara kvinnor. Precis som du säger är det svårt att avgöra.

Jag lägger bara den vikt vid fördelningen, som andra väljer att lägga i den när jag svarar på något. :)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism