Är Edward Snowden en tillgång för mänskligheten eller är han en fara för mänskligheten ???????????
Han visar ju onekligen att det pågår saker som allmänheten av mänskligheten inte har kännedom om.
X=0
För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
Jag har läst, men kan ändå inte se kopplingen till vetenskaplig skepticism. Jag hoppas fortfarande att någon kan förklara.
Att denna sajt, enligt "Om sajten", kan handla om en massa andra saker fattar jag.
Skriv om vad du vill här. Jag tycker fortfarande att din trådstart passar bättre på en annan sajt, t.ex. Politik.
För onödigt vetande………..jag mediterar och kör yoga och spinning och bodypump och utför ett kroppsarbete mot betalning och lagar hälsosam mat och är otroligt lycklig i livet….🥵 Jag är avslappnad …du..😃
Förnuft och tankar utanför lådan är kanske inte din grej, så vi hoppas någon annan har funderingar på det som pågår medans andra rullar tummarna😉
X=0