Annons:
Etikettskepticism
Läst 1543 ggr
[X=0]
10/16/15, 8:07 PM

Hjälte eller förrädare???

Är Edward  Snowden en tillgång för mänskligheten eller är han en fara för mänskligheten ???????????

Han visar ju onekligen att det pågår saker som allmänheten av mänskligheten inte har kännedom om.

http://newsvoice.se/2015/10/14/bbc-djupintervjuade-snowden-all-overvakning-kan-anses-utgora-organiserad-kriminalitet-pa-uppdrag-av-regeringar/

X=0

Annons:
Klass
10/16/15, 9:07 PM
#1

Jag kan inte se kopplingen till skepticism, men någon annan kanske kan?

[X=0]
10/16/15, 10:10 PM
#2

#1 av: Klass

Gå in i fliken "Om sajten" läs och läs och förhoppningsvis  förstå!!!

MVh X=0!!!

Klass
10/16/15, 10:30 PM
#3

#2

Jag har läst, men kan ändå inte se kopplingen till vetenskaplig skepticism. Jag hoppas fortfarande att någon kan förklara.

Att denna sajt, enligt "Om sajten", kan handla om en massa andra saker fattar jag. 

Skriv om vad du vill här. Jag tycker fortfarande att din trådstart passar bättre på en annan sajt, t.ex. Politik.

[X=0]
10/16/15, 10:38 PM
#4

#3

Jaha, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Jag tycker det vore intressant att höra vad folk här har för åsikt i frågeställningen….därav ställde jag den.

Vad du hänger upp dig på vill jag faktiskt inte gå in på, jag förstår!!

X=0

Klass
10/16/15, 10:41 PM
#5

#4

Jag vet att du inte kan hjälpa mig, det var därför jag frågade om någon annan kunde. Så du kan slappna av. :)

[X=0]
10/16/15, 11:25 PM
#6

#5

För onödigt vetande………..jag mediterar och kör yoga och spinning och bodypump och utför ett kroppsarbete mot betalning och lagar hälsosam mat och är otroligt lycklig i livet….🥵 Jag är avslappnad …du..😃

Förnuft och tankar utanför lådan är kanske inte din grej, så vi hoppas någon annan har funderingar på det som pågår medans andra rullar tummarna😉

X=0

Annons:
Klass
10/16/15, 11:46 PM
#7

#6

Jag ifrågasätter vad dina frågor om Snowden i TS har med vetenskaplig skepticism att göra -  du börjar skriva om dina mat- och träningsvanor?

JoHo
10/17/15, 11:26 AM
#8

#7 X=0 har väl inget mer att komma med så då måste han berätta om tråning och matlagning. Mer frustrerad människa än X=0 är svår att hitta här. Ska vara Huygens då… Givetvis är det ett försök av X=0 att provocera och trolla forumet. Inget annat.

Neutralis
10/17/15, 12:36 PM
#9

Jag tror att du tycker att du vet att Snowden är helt oskyldigt vetande om saker han helt ovetande inte hade en aning om… Annars: Ja.

ru4real
10/19/15, 2:42 PM
#10

Allt som länkas från Newsvoice bör behandlas som suspekt och trams. Bortsett från det så gör väl E Snowden ett bra job .

Upp till toppen
Annons: