Deepak Chopra-citat
Här kan du själv generera skitnödiga Deepak Chopra-citat.
http://www.wisdomofchopra.com/
Generera ja. :) Men det gör han väl rätt bra själv?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
#1 Exakt…
Visste ni att Brian Cox som ung var rockstjärna? Han spelade keyboard i hårdrocksbandet Dare.
Är han inte fortfarande musiker?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Musiker är han väl i den händelse han fortfarande spelar musik eller behärskar sitt instrument.
# 0 jag finner det skitonödigt att blanda orden till den fördel man vill uppnå nämligen att smutskasta.
#7 På vilket sätt är det att smutskasta? Läste du #0 och förstod vad som menades? I synnerhet när man ser länken? Sedan kanske du ska sopa framför era egna dörrar innan man börjar prata nivåer av smutskastning… Men smutskasta skeptiker. Är väl ok, eller hur Ming?
#8 lika illa som det är att smutskasta skeptiker är det att smutskasta paranormalister.
Jag ser nu att denna länk s syfte var roa och på intet sätt speglar hans äkta citat. Jag ber om ursäkt för att jag inte var uppmärksam på det då jag läste på länken😳
Problemet med att försöka parodiera Chopra är att han är så oändligt mycket tramsigare och mer patetisk i verkliga livet. www.newstatesman.com/future-proof/2014/07/deepak-chopra-doesnt-understand-quantum-physics-so-brian-cox-wants-1000000-him
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.