Skepticism iFokus

Skepticism

Etikettnyheter
Läst 1336 ggr
JoHo
4

Deepak Chopra-citat

Här kan du själv generera skitnödiga Deepak Chopra-citat.
http://www.wisdomofchopra.com/

piotrr
1

Generera ja. :) Men det gör han väl rätt bra själv?

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

JoHo
1

#1 Exakt…

JoHo
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Chopra ägd

mwetterstrand
0

Visste ni att Brian Cox som ung var rockstjärna? Han spelade keyboard i hårdrocksbandet Dare.

piotrr
0

Är han inte fortfarande musiker?

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

mwetterstrand
1

Musiker är han väl i den händelse han fortfarande spelar musik eller behärskar sitt instrument.

Ming
4

# 0 jag finner det skitonödigt att blanda orden till den fördel man vill uppnå nämligen att smutskasta.

JoHo
3

#7 På vilket sätt är det att smutskasta? Läste du #0 och förstod vad som menades? I synnerhet när man ser länken? Sedan kanske du ska sopa framför era egna dörrar innan man börjar prata nivåer av smutskastning… Men smutskasta skeptiker. Är väl ok, eller hur Ming?

Ming
4

#8 lika illa som det är att smutskasta skeptiker är det att smutskasta paranormalister.

Ming
0

Jag ser nu att denna länk s syfte var roa och på intet sätt speglar hans äkta citat. Jag ber om ursäkt för att jag inte var uppmärksam på det då jag läste på länken😳

olaka
5

Problemet med att försöka parodiera Chopra är att han är så oändligt mycket tramsigare och mer patetisk i verkliga livet. www.newstatesman.com/future-proof/2014/07/deepak-chopra-doesnt-understand-quantum-physics-so-brian-cox-wants-1000000-him

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.