Är Ni inte lite elaka här inne!
Stackars alla andliga som måste tampas med er och all er kritik. Men har Ni något vettigt att säga? Egentligen inte! Det är bara massa skrammel med ord!
Andlighet är den största religionen på jorden och kommer slå vetenskapen med hästlängder. Det har jag sätt i en stark vision jag har haft i 53 dagar.
Om Ni vill konvertera till den sanna läran så gå in på Madame Zoia´s underbara blogg. Där kan ni läsa allt om mig och min fina andliga tro.
Men suck.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

#0 Tur att du kommer in och är så snäll då 😃.
"Stackars alla andliga som måste tampas med er och all er kritik."
Varför måste de det? Kan man inte lika gärna se det som att det är synd om oss i så fall? 🙂
"Andlighet är den största religionen på jorden och kommer slå vetenskapen med hästlängder."
Vi får väl se. Men roligt att du ser en dikotomi mellan vetenskap och andlighet, de flesta av dina gelikar skulle nog förneka den.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
Åhhh JAAA! Jag är så snäll.
Jag är så snäll att tomten kom till mig i verkligheten! Det är sant! Att vara snäll mot skeptiker som kritiserar den fina andliga läran - det kan jag tyvärr inte!
Vi får väl se. Men roligt att du ser en dikotomi mellan vetenskap och andlighet, de flesta av dina gelikar skulle nog förneka den.
Ja, jag förnekar allt och ingenting och jag ser också i syne, projekterar allt mellan himmel och jord och fantiserar så himlans bra!!! Det är min expertis nämligen!
#1 Suck tillbaka 😎
Så du tror att om man behandlar skeptiker som smuts så kommer de börja tro?! Logik.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Ni ska nog läsa denna persons blogg ni som tar åt er av detta inlägg. 😉😃
/Elisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så andlighet är inte bara en "religion" nu, utan dessutom EN religion?
Håller verkligen alla "Andliga" med om det? :)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Underbara gamla bilder på bloggen, förresten!
/ Per
Sajtvärd för Skepticism

Har själv mediterat till Painkiller ett antal gånger. Underbart!
#6 Hej! Låt människor själva få komma underfund med det! Säg inget….ssssshhhhhh det ska vara hemligt ett tag!
#7 Åhhh vilken underbar musik, precis min smak, Melodi och inte ett ord. En högutvecklad andlig låt!
#8 och 9
Andlighet är en religion och alla andliga håller med om det, även de som inte har den insikten. Det gäller nog alla utom Madame Zoia. För hon har stenkoll!
#10 Åhhh en upplyst till. Gratis! Jag är så #%&* Säker - Jag menar jag är så gudomligt säker! harkel harkel!
Det är verkligen skrämmande att inte kunna ta kritik, eller som det verkar, kan man undra om folk sluta tänka kritiskt överhuvudtaget. Är andlighet en religion ? Vad exakt är det för religion ? No offence, men det låter märkligt. Kan du specificera vad du menar med andlighet? Märkligt att du upplever det som elakt att det finns människor som inte anser sig tillhöra någon religion ? Vi har rätt att tro på vad vi vill eller inte vill, precis som du har, och vi uppfattar, iaf inte jag, religiösa som elaka, så varför tycker du att det är elakt? Som om du utmålar icke religiösa som onda på något sätt, eller har jag fel? Det där du har sett i en vision i 53 år.. Ja, du. Jehovas Vittnen tex hur många gånger tror du att dom har förutsett jordens undergång ? Säkert fler gånger än 53 gånger och 53 år, och jorden den existerar fortfarande och lär så göra skulle jag tro. Eller vad tror du själv? Sanna läran ? Varför tror du att du har Sanna läran? Är du medveten om att det är i sekter man hör om Sanna läror. Jag föredrar att vara fri i sinnet och tänka själv. Det där var mig en dålig lockelse. Lycka till säger jag bara om du tror du ska få anhängare här, haha! :)
Ska inte säga ett ord mer! 🤐😇🙂
/Elisa
Va? Va? Va? Nu blev jag ju nyfiken :)
Madam Zoia skojar lite med oss. 😃
Ah…! :)
Hej!1
Fiskar du efter 👻 ?
Lena.P är jag i verkliga livet.
#16 Tack!!!!
#18 Sssshhhh Låt folk komma på det själv förstör inte mitt roliga!!!
#15 Jag har läst ditt långa inlägg och jag ser i mina illusioner att jag kommer få många anhängare som följer den Sanna läran och blir andliga likt Madame Zoia! Sekt var ett bra tips - jag ska starta en sekt! Du är alla tiders!
Den Sanna läran, är det Sanna Ehdin (etc) ni talar om då?
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
#24 Nääääää inte Sanna Ehdin, hon har ingen sann lära! Bara Madame Zoia har den högsta andliga visdom!!!! När ska du förstå……:D
Vilken underbar blogg *me like*