Madame Bogus is in the house!!!
Hej alla skeptiker!!!
Jag är ny medlem och vet inte om jag har hittat rätt sida!
Ni som är världar får ta bort mitt inlägg om det inte passar. Det ger jag min fulla tillåtelse att göra!
Jag har en liten historia att berätta! För många år sedan (15 år sedan) så var jag med om något väldigt chockerande och traumatisk som skadade mig. Då var det en drös med andliga utövare som påstådd att de såååååg en andlig gåva i mig. Jag kände bara min sorg, chock, trauma och lidande. I mitt svagaste tillstånd blev jag påtvingad att utveckla mig medial och vara ansvarig för dessa andliga troendes lidande, personliga utveckling, mediala och andliga utveckling, annars var jag inte medlidande mot dem. Min "gåva" var enligt dessa andliga utövare inte min privata, utan var som allemansrätten - till för alla! Men de var inte speciellt medkännande mot mig, min "gåva" som inte fungerade och min situation. Det var mitt problem!
Jag ifrågasatte detta och mottogs med mycket kritik, kränkningar, stalking osv. Det gjorde mig rädd, så jag började söka i den andliga världen och försökte förgäves att få den att fungera. Utan att jag lyckades.
Det ända jag har upplevt var i min värsta situation att jag såg en ljusvarelse - jag vet inte om det var ett hjärnspöke eller om det var en psykos? Denna vision var bevis enligt andliga utövare på att jag skulle vara likställd med Messias - jag sprang min väg så långt bort jag bara kunde.
Under många år har jag sökt och sökt och jag har inte lyckats få ihop någon andlig gåva som fungerar. Till slut gav jag upp. Då blev jag igen kritserad, kränkt och kallad för lögnare.
Nu står jag här med högar av tarotkort, kristallbollar, Tekoppar att spå i och porslins händer med linjer för att avläsa och mycket annat. Jag känner att jag helt enkelt kan inte kasta detta! Jag får inte denna värld att fungera! Men jag har upptäckt att man kan använda slupen att få fram ödet som inte faller in. Det är ju lögn!
Då tänkte jag: BRA IDÉ! Så skapade jag Madame Bogus, som är den största charlatan på 25.000 år. Madame Bogus = MB ska ge de mest genomskinliga spådomar det går. Det ska vara en rolig party grej bara som ger spådomar att:
- Du kommer möta en arabisk prinsessa på Ica på Måndag klockan 11.24 Kom inte för sent! Hon är din livs långa kärleks och ni kommer leva lyckliga i alla era dagar!
Jag ska gå ut med att MB är den största oseriösa spåkvinnan i världen. Detta är inget bra för folk som har problem, bär sorg eller lider av ohälsa.
Plötsligt blev den tunga, jobbiga spådomsvärlden som har varit ett stort gissel för mig - blivit jätteroligt!
Nu undrar jag: Om jag gör detta och är ärlig med att jag är Bogus! Öppen bedragare! Som spår för 50 kronor 75 kronor frågan. Är detta att bedra folk.
Sedan tänkte jag ha "magiska" kvällar där jag lär ut spådomar som är slump. Det finns inget äkta i det. Men folk får leka.
är detta falsk och kommer jag få en massa kritik för detta av skeptiker????
Hoppas på svar
Hälsningar Madame Bogus!
Jag tror att du kan lära dig en hel del av Siar-Sixten.
=)
#1 Vem är siar sixten??? Kolla :)
Hej Padragan! Tusen tack för tipset om Siar-Sixten! Jag fann honom på en annan social plats och fnissade mycket åt siar-Sixtens små truddelutter! Tack ska du ha! Verkligen! Det känns som jag kan göra en stor insatts för mänskligheten =D
Jag är, på det stora hela, en mycket liten värld. :)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
Förresten tycker jag fortfarande att min Tarot-kortlek är väldigt vacker, även om den givetvis inte används för ändamålet jag köpte den till längre. :)
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
#5 😃 Ja jag ska hjälpa hela min värld som är på den gatan där jag bor, i min portgång, fast bara i min lägenhet där jag bor - alltås hela min värld! Fniss