Du skrev i den andra tråden att du har gjort ett antal tester och klarat av dem alla. På olika platser o.s.v.
Skulle du kunna beskriva hur de gick till?
Ja absolut kan jag det, men jag tar det lite senare under dagen.
VSK
"läsa av energier" är den mest diffusa förmågan någonsin.
På vilket sätt menar du att du kan "läsa av energier"?
Skulle du kunna känna om det stod en person bakom ett skynke, respektive inte stod någon person där? Skulle du kunna läsa av denna energi i hundra fall av hundra?
Starman, vi har pratat färdigt du och jag. Jag är ganska less på dina feltolkningar hit och dit, samtidigt som du anklagar mig för att provocera och mobba, fastän jag bara gjort en smiley tex.
Så förvänta dig inga svar från mig.
Du kanske kan visa din mognad istället och svara på mina frågor istället för att svara med divaliteter och påminnelser om att du betett dig som en mobbare (exempelvis skickar en "😃" efter att du upptäckt att dina provokationer ledde till att jag blev avsatt som Medarbetare på Feminism iFokus).
Du kommer förmodligen att få liknande frågor eftersom du är väldigt diffus i vad det är du påstår dig kunna. Det spelar ingen roll vem frågorna kommer ifrån, någon gång kommer du behöva svara på dem om du är seriös med att du vill bli testad.
Skulle du kunna "läsa av energier" i ett sådant test som jag frågade dig om?
Tack för mig…
så jävla fegt att rösta bort mina inlägg då jag ger svar på tal… tvi fan (i den andra tråden).
vilka är de fega krakarna gör er hörda 😡
#6 Tipset är att inte påstå att alla som inte tycker samma som du är på fyllan. Det är inte "svar på tal".
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
Den enda som framstår som feg är du själv. Du kan göra något åt det, genom att ändra på ditt beteende.
Du framstår som feg när du mobbar dina meningsmotståndare (kallar dem för diverse osmakliga saker, exempelvis insinuerar alkoholproblem - det har du gjort inte bara om de i "den andra tråden" utan även om mig - eller kallar meningsmotståndare för "patetiska lilla fjolla" i PM och sen blockerar personen i fråga från att replikera, och dylikt…).
Du framstår som feg när du hittar på ursäkter för att inte svara på enkla frågor om dina påstådda förmågor.
Du framstår som feg när du börjar prata om något helt orelaterat för att undvika att komma fram till ett testprotokoll.
Du framställer dig som feg när du bortförklarar din ovilja att ställa upp på ett test med att människor är "fega krakar" som röstar bort inlägg där du betett dig fegt.