Skepticism iFokus

Skepticism

Etikettövriga-frågor
Läst 1534 ggr
Internettan
15

Skojigt (?)

Skruvade Skeptiker Sprider Sin Skit. Svarar Spydigt, Skriver Sällan Sanningsenligt, Saknar Sansad Saklig Synvinkel samt Saboterar Sanningssökandet. Skepticism = Sekt? 

(Skrivförbud?)

😃

[Skitsnack, snömos: skrivstopp snarare. / Per]

"Every point of view is a view from a point."

Joppo
23

Kul skämt. Verkligen.

Försöker du medvetet bli utslängd för att dina argument hela tiden blir söndertrasade? (Om så är fallet så är det lite skojigt faktiskt 😃)

Dock ser jag inte riktigt varför detta skulle ge dig ett skrivförbud. Du får nog rikta din frustration mot en specifik person om du vill bli utslängd. Du kanske kan skriva ett litet rim om mig?

Internettan
5

#1:

Skojigt Skämt Såklart! 

Slarvig skrift! Svara S-Svar! Ser Sådana Som Stämmande i Sammanhanget. 

Så Samtala Samma! (S-Substitut Sanktioneras, Såsom A, B, C, D … Samt Särskilt J. Sålänge Samtalets Samtliga Sektioner Startar Samma.)

(Joppo Jollrar Jäkelskap… 😃. Just Joking)

[Starman]
15

Nej, du är inte rolig på något sätt.

Zidizen
9

Jag tyckte det inte bara var roligt, utan även imponerande.
Så många S-ord i en hyfsad korrekt mening

Geru
6

Vad mysigt att se att det inte går för sig för vissa människor att bete sig ordentligt, eller trevligt. Tilltron bara ökar!

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Internettan
4

#5:

Samtycker! ;)

JonasDuregard
17

Skeptiker skänker sällan skrivförbud. Sorgliga "skämt"  ser signerad som skitsnack.

Internettan
6

#7:

Snappat!

Saluterar schysst skrift - skickligt skriven, samt skojig samverkan! 🏆

Sorgligt: skröpligt samt svagt skämt-sinne, samt sådan som saknar samtycke. Skäl? ("Skitsnack" ses som svagt skäl.)

[Memento Mori]
5

Konstruktiv kritik kan kopplas kring konstig kommentar, kanske kan kvinnan/killen klartexta kopplingen kritisktänkande(.ifokus) - krånglet? 

Konceptet kan kännas kul, kanske kommunikation-iFokus kan kalla korrekt klunga karismatiska karaktärer? 😉

[Litenklen]
0

#8 & #9

Suger big time….

Krille12
5

Väldigt imponerande att kunna skriva en fungerande text bara med ord som börjar på s, och beroende på hur man ser det var det roligt eller dåligt. Det finns ju de skeptiker som är så, (ändå om jag inte tror att de är en sekt) men det gäller självklart inte alla.

Medarbetare på Vetenskap.

Internettan
4

#9:

Klar, koncis kommunikation. Komiskt kanonbra konststycke!

KAN koppla kritisktänkande - krångel. Klargörande: kommer knappast kommentera känd kunskap, kända klarheter.

Inlägget är låst för nya kommentarer