Skeptikerhajk 2014
Återkom när tvångsanslutning till FB förutsätts.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

#0 Kul initiativ men jag är mer av en indoor-skeptiker 🙂. Är det tredje året i rad?
#1 Du menar "inte förutsätts" antar jag 🙂
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
#2 ASG.
Syftningsfel har en tendens att uppenbara sig när jag borde ha somnat. 👋
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
"Kul initiativ men jag är mer av en indoor-skeptiker "
Det är för just för dig hajken är till, vi vill visa att skogen inte är farlig :-)
Hm, när jag klickar på länken kommer jag bara till min evenemangssida - och där finns inget om skeptikerhajkar. :) Men, det kanske skall vara så?
Men, om skeptiker skall ge sig ut i skogen är det inte risk för attacker av diverse tomtar, troll och annat oknytt då?
#5, Kryddis
"Hm, när jag klickar på länken kommer jag bara till min evenemangssida - och där finns inget om skeptikerhajkar. :) Men, det kanske skall vara så?"
Det borde inte vara så, försök igen. Jag heter Uffe Johansson på Facebook om det kan vara till någon hjälp.
"Men, om skeptiker skall ge sig ut i skogen är det inte risk för attacker av diverse tomtar, troll och annat oknytt då?"
Vi har med knivbeväpnade vakter och flera av oss är skogsvana och yxkunniga, så du behöver inte oroa dig.
Nu har jag testat att klicka på länken igen, men det blir samma resultat. Inga av mina vänner på FB har evenemang inlagda för tillfället så det är bara deras födelsedagar jag ser - inget annat.
Hm, det fanns ganska många Uffe Johansson… 😉
Skall man gilla någon skeptikersida på FB kanske, eller nåt? Eller jag kanske är portad på något sätt? 😛
Typiskt Facebook; precis när jag tror att jag har fattat hur det funkar upptäcker jag något som inte funkar som jag tror att det skall göra eller också ändrar de på det jag har fattat och sedan fattar jag ingenting. 😂
Skogsvana och yxa må hjälpa mot tomtar och troll. Men, älvor då - skall man ta med egen flugsmälla eller Radar "bugspray" kanske funkar bättre? Mygg-A?

Felet är att det är inställt att bara "Gästers vänner" kan se evenemanget.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism
#8, JonasDuregard
Tack, nu har jag ändrat.
#7, Kryddis
"Skogsvana och yxa må hjälpa mot tomtar och troll. Men, älvor då - skall man ta med egen flugsmälla eller Radar "bugspray" kanske funkar bättre? Mygg-A?"
Jag kan visa vad man kan använda från skogen, cancerogent dock, men naturligt :-)
groblad,
Nu funkade det mycket bättre! :)