Oberon Frekvensterapi=BLUFF
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Detta företag är ren bluff. De säljer något som inte verkar vara nåt annat än glorifierade lögndetektorer eller något liknande. Jag vet de som råkat ut för företaget. De har tidigare även sysslat med "psykoterapi" där klienter istället skadats mer, de som lidit av trauman och katastroftankar har tydligen systematiskt blivit indoktrinerade med att det de har råkat ut för är ett faktum och att de ska räkna med att det händer igen och att ingen hjälp finns. Härav, även om de slutat med att skada klienter, skall företaget betraktas som potentiellt skadligt. Var snälla ni som läser detta, sprid informationen om företaget så att alla vet att undvika detta. Även de som "tror" på frekvensterapi bör Åtminstоne undvika Oberon. Facebook-länk (Anmäl gärna sidan. Är det många som anmäler, kommer Faceook att ta bort den)
https://www.facebook.com/tfthalsan/
Det finns även en gubbe som plockat sönder en sådan här apparat, eller liknande, det kan vara intressant att se hans reaktion (Bifogad video)
Jag hoppas att de har åtgärdat annars är det regelvidrigt att sälja dessa instrument.
Från elsäkerhetsverket:
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Nu blir jag glad! Detta är goda nyheter för mig! Hoppas de som blivit förstörda av hans version av "KBT" som han ägnat sig åt tidigare, vågar stiga fram och föra sin talan också!
Intressant artikel om frekvensterapi.
Frekvensterapi marknadsförs som lösningen på fysiska och psykiska problem. I verkligheten saknas vetenskapliga belägg – och trots förbud fortsätter försäljningen. Varför stoppas inte ”mirakelmaskinen”?
Läs mer här:
https://www.svd.se/a/8pqw5E/frekvensterapi-kallad-mirakelmaskin-sa-rundades-forbudet
- Redigerat 2026-07-27 09:58 av Pyttelite
Artikeln går inte att läsa på grund av dagstidningens girighet trots att jag aktiverade kakorna. Skulle du kunna ladda ner den som PDF och skicka den till mig? Viktig information kan/bör inte censureras av egna vinningsintressen. Då är tidningarna inte bättre än utövarna av Oberon.
#4: Du har fått ett PM