Annons:
Etikettnyheter
Läst 5417 ggr
Jane-Lyzell
1/2/12, 4:03 PM

JohnHoudi ?

Har han trollat bort sig själv eller är han inte längre medlem på iFokus?

Skeptikerpodden har han ju lämnat till jul, hmm måne han blivit en troendeFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
piotrr
1/2/12, 4:44 PM
#2

Varför undrar du det? Jag menar, han har ju varit aktiv här hela tiden, så sent som idag. Vad fick dig att tro att han skulle ha försvunnit?

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Klass
1/2/12, 5:35 PM
#3

#2 piotrr

Den användare han hade här finns inte lägre.

Lite förvirrande. :-)

piotrr
1/2/12, 9:21 PM
#4

Det är sant, men han har varit aktiv under det nya namnet ända sedan den dagen. Jane-Lyzell har diskuterat med honom många gånger sedan dess. Det hände inte igår.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

JoHo
1/3/12, 12:37 AM
#5

Fortfarande här. Sorry Jane. Har bara diskuterat med andra paranormalister ett tag och har lovat mig själv undvika meningslösa diskussioner med woowoos som inte är intresserade av verkligheten. Gällande förvirringen så raderade en fd vän mitt förra konto i somras då han lånade min dator. Då jag vägrara att skriva under annat än mitt riktiga namn registrerade jag om mig med samma namn. Case closed.

Jane-Lyzell
1/3/12, 1:48 AM
#6

5 ahaja - du kanske ska vara försiktigare med vem du lånar ut dina konton till!Obestämd eller ni kanske delar som vanligt?(Garvarn gänget)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
blombuketten
1/3/12, 3:03 AM
#7

#6. Nu vet du inte riktigt vad du skriver tror jag. Det finns en förklaring här någonstans om vad som hände, och det har inget med din lilla specialitet att göra…….Garvarn och/eller hans gäng. Nu är det nog du som startar något som man absolut inte får göra på den sajt där du håller till…..nämligen "tjafs".

olaka
1/3/12, 7:15 AM
#8

#5 Jag tror Jane försöker säga att hon saknar dig, John.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

JoHo
1/3/12, 5:46 PM
#9

#8

Det är tyvärr inte ömsesidigt.

Jane-Lyzell
1/3/12, 6:23 PM
#10

9 Nåjo din lilla rackare - det brukar ju vara du som jagar migTungan ute

Fast jag kanske har kommit din sanning för nära?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

blombuketten
1/3/12, 6:33 PM
#11

#10. Jösses. Högmod går före fall……..

olaka
1/3/12, 6:53 PM
#12

Får inte jag leka med dig så vill jag inte leka med dig. Kan det vara så att det ingår i Janes världsbild att vara centrum av Johns fokus.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Jane-Lyzell
1/3/12, 7:30 PM
#13

11 Ja verkligen när det gäller digFlört

12 Nje ,vore tacksam om jag inte var detFörvånad det är john som verkar vilja ha mig i någonslags fokusCool under många år nu!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
berobe
1/4/12, 8:58 AM
#14

Jag trodde vi hade sett tillräckligt av Jane Lyzell här : Kan vi inte slippa henne och hennes tjafs?

JoHo
1/4/12, 9:18 AM
#15

Jane, mitt intresse var att höra hur du reagerade på när Skeptikerpodden la ut hela din seans och tog isär den som den usal coldreadinguppvisning det var.

Sedan ville jag veta mer om din fysiska seans men förstår i dag att du är en av de få som gör fysiska seanser utan att man ser manifestationer för att du har inte vett att förstå att dessa "manifestationer" måste fuskas fram och inte ens det har du lärt dig av Colin Fry.

Att diskutera med dig har varit ett kul nöje då du bara skjuter dig i foten inför alla och gör bort dig, samt ett experiment för att se om woowoos TROTS detta tror att du kan "prata med andar". Det skrämmande verkar vara att woowoos tror detta och ger dig pengar för detta fortfarande.

There's one born every minute….

Jane-Lyzell
1/4/12, 1:08 PM
#16

15 ha ha ha ha …… och du är sur för medium är på riktigt och du är en sk trollkarl som måste fejka dina nummer för det ska fungeraCool Jag insåg redan vid 6 års ålder att ni trollkarlar är bedragare……ja jises!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Morphogenesis
1/4/12, 1:14 PM
#17

Och här kommer Jane med sandlåderetorik.

olaka
1/4/12, 1:19 PM
#18

#16

Ja jävlar va efterblivet! Hur gammal var du när du insåg att JR fejkade att han ägde oljemiljoner och att Kalle Anka var en bedragare som inte alls åkte och fotade exotiska fåglar varje julafton?

#17

Det var det ju redan från början den här gången…

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

blombuketten
1/4/12, 1:32 PM
#19

#13. "Nje ,vore tacksam om jag inte var detFörvånad det är john som verkar vilja ha mig i någonslags fokusCool under många år nu!"

Lustigt. Vad jag sett har han inte skrivit till dig eller om dig på rätt länge nu och då, hux flux, kommer du in hit och liksom söker honom. Känner du dig övergiven?

Jane-Lyzell
1/4/12, 2:06 PM
#20

Till alla nyfikna skeptiker i tråden - så ville jag endast veta om han(John) lämnat ifokus(då det såg så ut, läs längre upp i tråden) - då han också lämnat Över skeptikerpodden - så överdriv inte era tolkningarTungan ute

Tyvärr fanns han ju kvar !Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Morphogenesis
1/4/12, 3:47 PM
#21

#18 Sant, var helt enkelt lite långsam.

piotrr
1/4/12, 5:26 PM
#22

#20, Jane,

Som tur är finns han kvar och kan säga emot dina tokiga spekulationer.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

[Gesus]
1/5/12, 6:06 PM
#23

#16 "Jag insåg redan vid 6 års ålder att ni trollkarlar är bedragare"

På vilket vis är trollkarlar bedragare, dom påstår väl inte att dom har ngra övernaturliga förmågor?

Men att  man påstår sig vara medial och tex kunna hitta försvunna personer Och sen INTE ENS låtsas försöka när det finns personer som är försvunna, utan bara låtsas som det regnar. 'DET är 1 stort j-a hån mot dom försvunnas närmaste och alla andra!

Jane-Lyzell
1/5/12, 6:46 PM
#24

23

 Du  trollkarar säger de kan trolla och att det är magi!

Nu tror jag du har blivit en riktig indroktunerad skeptiker alal Houdi Gesus och  jag tappar nog repekten för dig i detta inlägg - tror du lekt med de stora grabbarna lite för länge nu!

förklara gärna sista delen i ditt inlägg - vad du menar? Alla medium hjälper väll till vid försvunna personer om de kan och blir omfrågade!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Gesus]
1/5/12, 7:00 PM
#25

#24 Hur många finns det i sverige som påstår sig vara mediala och kunna tex hitta försvunna personer?

Hur många av dom anmälde sig i veckan när det "letades" efter 2 personer tex "Folke och 25-åringen"?

Du har ju hittat en försvunnen GET en gång, varför hjälpte du inte till att hitta ngn av dessa personer?

Jag tror Folke fortfarande saknas så du och dina kompisar kan ju tala om var han finns, eftersom ni alltid säger att ni "jobbar" för "mänskligheten" med era förmågor!

Jane-Lyzell
1/5/12, 7:21 PM
#26

25 Har du inte fattat någon ting Gesus - man får inte blanda sig i sökande(etik o moral) om man inte är omfrågad som medium av polis eller släkten till den som försvunnit!

Jag kan bli förbannad när ni och troende resonerar så - blev  bryskt omfrågad av en troende (till omed) om ett känt fall om ett barn som försvan - varför jag inte hjälpte de stackars föräldrarna!?

För det första viste jag föräldrana var inblandade i försvinandet(jag viste barnet var död) Vad hadde hänt om jag gått ut och sagt det!?

För det andra så är det inte mitt bord om jag inte blir omfrågad av som jag redan nämt de inblandade parterna.

Ni skeptiker är roliga - först skriks det att man inte ska lägga sig i och att det försvårar för polisens utredningar - men om vi inte hjälper till då får vi skäll för det med - hur fasen ska ni ha det!??

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Starman]
1/5/12, 8:29 PM
#27

Har du inte fattat någon ting Gesus - man får inte blanda sig i sökande(etik o moral) om man inte är omfrågad som medium av polis eller släkten till den som försvunnit!

Lögn. Vem som helst får söka efter försvunna personer. Privatspaning kallas det (edit: eller privat detektivarbete, är nog mer korrekt). Det du gör är att indirekt ursäkta dig för att du inte kan fjärrskåda i verkligheten.

Jag kan bli förbannad när ni och troende resonerar så - blev  bryskt omfrågad av en troende (till omed) om ett känt fall om ett barn som försvan - varför jag inte hjälpte de stackars föräldrarna!?

För det första viste jag föräldrana var inblandade i försvinandet(jag viste barnet var död) Vad hadde hänt om jag gått ut och sagt det!?

För det andra så är det inte mitt bord om jag inte blir omfrågad av som jag redan nämt de inblandade parterna.

Lögn. Hade du haft någon som helst information om barnets försvinnande så hade du givit den till polisen. Det säger sig självt. Sluta ljuga, Jane.

Ni skeptiker är roliga - först skriks det att man inte ska lägga sig i och att det försvårar för polisens utredningar - men om vi inte hjälper till då får vi skäll för det med - hur fasen ska ni ha det!??

Anledningen till att ni får skäll när ni inte "hjälper till" är att ni ljuger om att ni kan men av olika svepskäl inte "får". Det blir bara pinsamt uppenbart att ni inte kan när ni kommer med era ursäkter.

Annons:
JoHo
1/5/12, 9:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Om vi säger såhär:

Titta vem som var den enda som skickade ett julkort till mig. I say no more.

Trots vänligheten Jane så har du inget att ge mig. Det du skriver i denna tråd är ju pinsamt som vanligt.
Men tack för julkortet.

[Gesus]
1/5/12, 9:13 PM
#29

#26 Du menar aälltså att du kan rädda 1 människa från att dö, men bryr dig inte om det för "det är nte ditt bord"

Verkligen ljus o kärlek lr vad ni brukar säga..!

Jane-Lyzell
1/5/12, 9:42 PM
#30

Ha ha ha kan bara skratta - ni e patetiska i mina ögon och vet ingenting om mediumskap - små människor med stor munsvada brukar det kallas!- vem orkar bry sig!Obestämd

det visar endast vilken klass ni är själva!

28 hadde ju varit fint om du som gest hadde skickat en julhälsning tillbaks - du som skrävlar om sammarbete mellan stråken , nåjo kanske inte detta århundrade, ha ha ha *asgarv*

29 Lilla gubben väx upp! - du har just nu missat din inträdes biljett!

Det är inte mitt avgörande att rädda människor från att dö - jag är inte Gud! -även om ni verkar tro detFlört

27 hur kan man som skepitker kalla sig starman!???

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Starman]
1/5/12, 9:51 PM
#31

#30

Ha ha ha kan bara skratta - ni e patetiska i mina ögon och vet ingenting om mediumskap - små människor med stor munsvada brukar det kallas!- vem orkar bry sig!Obestämd

Uppenbarligen du. :)

29 Lilla gubben väx upp! - du har just nu missat din inträdes biljett!

Eeeew… Nasty.

Det är inte mitt avgörande att rädda människor från att dö - jag är inte Gud! -även om ni verkar tro detFlört

Om du i verkligheten kan göra en skillnad mellan liv och död så är du otroligt kall om du inte ingriper. Otroligt kall.

_27 hur kan man som skepitker kalla sig starman!???

_För att man gillar David Bowie.

[Gesus]
1/5/12, 10:19 PM
#32

#30 Vad menar du med inträdesbiiljett?

(avstår från att sänka mig så lågt och kommentera dom andra sinnessjukt korkade grejjerna och försöker fortsätta diskutera som 1 frisk vuxen människa)

Jane-Lyzell
1/5/12, 10:26 PM
#33

32 kanske du skulle ha tänkt på lite tidigare!!!! by by

(man får endast en schangs hos mig )

31 Hmm eller hur - som när man gick i 7.an idoldyrkan, hadde nog nte förväntat mig något klyftigare!, my god!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maria
1/5/12, 10:39 PM
#34

Det här var väl ändå en värstingtråd i (då använder jag blombukettens uttryck( högmod. Gissa från vem?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/5/12, 10:52 PM
#36

Det är lustigt hur man sjunker ned i er energi här inne till den ementala energin- nu orkar jag inte leka med er längre så ha det bäst - tills nästa gång!Skrattande

glömde ja just brukar ju avsluta med dessa - de är till dig John TystTystTyst också en till blommhuvudetTyst(så ni har något att spy galla på)

Ja det då var nog allt sagt! eller???FlörtCool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

blombuketten
1/5/12, 11:14 PM
#37

#36. Tja, vad ska man säga. Egentligen ingenting. Fast jag måste ändå fråga……är det verkligen du som skriver, eller är det någon som använder ditt konto? Nog för att du brukar agera barnsligt, men det här är på så låg nivå från din sida, att jag inte känner igen dig riktigt.

Det var ju ändå du som startade den här tråden och sökte John. Han har inte skrivit, varken till dig eller om dig, på länge nu och det verkar som om du hade lite svårt för det. Men det är ok.

Fast resten och allra helst det sista kan man ju fundera över, det är inte likt dig riktigt.

[Gesus]
1/5/12, 11:43 PM
#38

#30 Fattar fortfarande inte det med inträdesbiljett, till vad/var?

Sen, vad är det med att starta 1 tråd, balla ur helt, bära sig illa åt och bara förolämpa folk och sen i vanligt  woowoo-anda "nu orkar jag inte leka med er längre" istället för att svara på frågor..!

Men känner jag Jane rätt kommer det snart mer…

[Gesus]
1/5/12, 11:49 PM
#39

#33 Oj, var det känsligt med att ni inte använder er hittepåförmåga och räddar liv (#25) som ni påstår ni kan?

"Personligt" bud
Trodde vi hadde någon form av respekt - men du vänder kappan som du har förstånd- lycka till i skeptiker eliten! kräla vidare:-))
Från Jane-Lyzell

Jag har alltid försökt diskutera med dig och andra "troende" som en vuxen människa trots vissa svårigheter, men här är du väl jallafall för mycket..!

Jane-Lyzell
1/6/12, 12:56 AM
#40

37 -39 Ni är så förutsägbara så det finnas inte, halleulja! - Go natt!Cool

Hur var det där nu med pm……… hmm att lägga ut på forum - verkar som du och John inte visar någon respekt i detObestämdFörvånad oj hoppsan - man kanske får göra det om man är skeptiker! eller är det inte en dödsynd på forum, aj aj aj- jo dessa hälsningar är pm det med:-)

ska jag lägga ut era pm till mig?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Gesus]
1/6/12, 2:10 AM
#41

#38 "Men känner jag Jane rätt kommer det snart mer…"

Och, så var hon här igen… ja vad förutsägbara VI är ;-]

Var det 1 pm? (kom som ngt popup "bud") Får jag inte "lägga ut" det? Var står det?

Men du tycker alltså att du kan skriva vad du vill till mig?

Jag har inte skrivit ngt illa om dig innan, utan som jag skriver försökt diskutera som en vuxen, Ser ingen anledning varför du skulle balla ur här och bära dig åt!

Annons:
blombuketten
1/6/12, 2:17 AM
#42

#40. Är du full?

Morphogenesis
1/6/12, 3:34 AM
#43

#40. Lägg ut mitt enda PM till dig i den här tråden, du har min välsignelse.

[Gesus]
1/6/12, 3:50 AM
#44

#42 Hon kanske har blivit besatt av ngn jordbunden ande, Colin Frys gamla kanske…

Maria
1/6/12, 9:13 AM
#45

#40 Jag har några "goa" PM från dig i fall du får för dig att lägga ut PMFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

piotrr
1/6/12, 10:31 AM
#46

#40, Jane-Lyzell,

> "Hur var det där nu med pm……… hmm att lägga ut på forum"

Jag har aldrig förbjudit det, därför är det tillåtet.

Det är dessutom tillåtet eftersom om DU är mottagaren så är det DITT meddelande och upp till DIG att lägga ut det. Speciellt när det handlar om personangrepp eller sådant som är relevant för diskussionen men som inte kommit upp offentligt. Det skall liksom inte gå att fortsätta trakassera en medlem och få dem att hålla tyst om det genom att skicka privat istället för offentligt.

Men istället för att gissa dig till att det var "dödssynd" eller kanske bara tillåtet för skeptiker, kunde du ha frågat INNAN du började spekulera hejvilt. (Och här struntar jag också i att jag redan förklarat detta för dig. Alla kan glömma bort sig. Flera gånger.)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

JamesRandig
1/7/12, 1:07 AM
#47

Jane: Tror du fortfarande att Garvarn är buktalad av John Houdi? Jag har träffat Garvarn nämligen och han hade ej Johns hand upp i sin akterdel. Lovar!

Men vad vet jag. Jag kanske också är Garvarn? Det låter ju faktiskt mest troligt. Att det skulle vara en hel uppsjö människor som egentligen är en och samma person som inte finns fast som finns på internet och som dessutom måste BUKTALAS i radio. Absolut.

Har förresten hört att piotrr buktalas av Fuglesang. Men schhh, du hörde det inte från mig! Oskyldig

Jane-Lyzell
1/7/12, 1:22 AM
#48

47 det jag sa var att john Houdi kan föreställa Garvan i den intervjuven- men smäk på du som alla skeptiker - ni lyssnar bara till det ni villGlad

Hur svårt är det att låta någon anna läsa manus eller ???

Alla som covar upp för psydonymen Garvarn är medkompanjoner så även du!

Nej , sorry Gararn må ha varit en person från början(eller två ,hans fru med) Men sedan är det långt många fler inblandade vart efter.

 Garvarn Bloggen tyvärr för mycket att hålla reda på för en person! Jag vet det är flera personer inblandade! spelar ingen roll vad ni säger!

Just det skulle ju inte svara mer - men säg inget!Tyst

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Starman]
1/7/12, 2:23 AM
#49
JamesRandig
1/7/12, 8:54 AM
#50

#48: Gillar din slutledningsförmåga. "Detta är för mycket för mig att hålla reda på, alltså måste den bestå av flera personer."

Jane-Lyzell
1/7/12, 12:14 PM
#51

50 det skrev jag inte - jag skrev det är förmycket för en person att (garvarn) att hålla reda på(allt som skrivits mm)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Gesus]
1/7/12, 1:01 PM
#52

JamesRandig = helt klart bästa "nick" + gravatar ;-]

JoHo
1/7/12, 2:11 PM
#53

Jane, förstår du nu vad jag menar med att det blir lyteskomik när du skriver? Dessutom har du redan spenderat smileykvotan för Spepticism.ifokus för år 2012. Du använder fler smileys än min 10-åriga dotter. Mär det gäller dina påstådda paranormala krafter: Put up or shut up! (slå upp det eller be någon hjälpa dig översätta).

Jane-Lyzell
1/7/12, 2:30 PM
#54

53KyssCoolTungan uteSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeTyst

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Morphogenesis
1/7/12, 2:34 PM
#55

Sandlåda, som vanligt.

Annons:
piotrr
1/7/12, 2:37 PM
#56

#48, Jane-Lyzell,

> " Nej , sorry Gararn må ha varit en person från början(eller två ,hans fru med) Men sedan är det långt många fler inblandade vart efter."

Garvarn är fortfarande bara en person, men han är inte Garvarn längre, det har han slutat med. Visst har han kommit tillbaka ett par gånger för att ge en intervju eller göra någon enskild kommentar, men han driver inte längre personan Garvarn.

> "Garvarn Bloggen tyvärr för mycket att hålla reda på för en person!"

Va? Det finns massor av människor som kan skriva så mycket. Vad menar du egentligen?

> "Jag vet det är flera personer inblandade! spelar ingen roll vad ni säger!"

Nej, det är väl som vanligt. Du bestämmer dig helt på egen hand om vad som är sant och struntar fullständigt i vad andra människor vet eller säger eller bevisar.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

JoHo
1/7/12, 2:39 PM
#57

Jane, en fråga bara: Då du är Medarbetare på Spirtualism iFokus; skulle du tillåta en skeptiker bete sig på det sätt du gör i bl a denna tråd? Hur skulle du hantera den skeptikern på just Spirtualism iFokus?

Ärligt svar tack.

piotrr
1/7/12, 2:52 PM
#58

Det är väl bara att prova att gå in på Spiritualism iFokus och fråga efter GunillaR. (Gör INTE det. Gör ABSOLUT INTE det.)

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Jane-Lyzell
1/7/12, 3:17 PM
#59

57 tyvärr så sjunker man till er nivå här inne- så…. men ni tycks ju gilla det- jag lägger ner denna diskution nu - jag ville endast veta om du var kvar här eller inte- och det är du ju! sen hur beter sig - hmmm ja vem beter sig! tja delade meningar beroende på vilken sida man står!

Jag frågade endast om du fanns kvar - sen rullade det på med elaka påhopp som vanligt- det man då ger ut får man tillbaks! och vad jag gör som Medarbetare på vår sajt har inget att göra med denna sajt alls - det är upp till eran Sajtvärd och Medarbetare! Ni har era regler och vi har våra!

Punk slut!Tyst

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maria
1/7/12, 3:42 PM
#60

#59 Äntligen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

olaka
1/7/12, 4:07 PM
#61

#59 Den här tråden är inte så lång, Jane. Alla och envar kan gå tillbaka och se att det är du som skrivit på en nivå som andra inte ens kommer i närheten av, ens när det är uppenbart att du bara vill tjafsa. Du är sandlådans enda deltagare, Jane.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Playja
1/7/12, 5:17 PM
#62

#59…   Jag kommer aldrig begripa mig på ditt resonomang "vad man ger får man tillbaka" (OBS! som jag tror på) då du gång på gång ger dig in i dessa diskussioner.

Oberoede på vilken sajt det gäller.

Det du ber om får du ju tillbaka! Eller gäller det endast åt ett håll menar du?

Så… är det konstigt tycker du att mothuggen studsar tillbaka?

Personligen skulle jag stannat vi trådfrågan.

Annons:
JoHo
1/7/12, 7:46 PM
#63

Upprepar (som vanligt) frågan till Jane Jane, en fråga bara: Då du är Medarbetare på Spirtualism iFokus; skulle du tillåta en skeptiker bete sig på det sätt du gör i bl a denna tråd? Hur skulle du hantera den skeptikern på just Spirtualism iFokus? Ärligt svar tack.

Upp till toppen
Annons: