Annons:
Etikettkonspirationer
Läst 3174 ggr
vallhund
12/29/16, 11:37 PM

Foliehattstråden

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Em_
1/2/17, 1:02 PM
#1

Där hade han tänkt till ordentligt 😂


Annons:
Zachis
3/7/17, 3:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Hahaha, det här var de jag hade sparat på datorn. Söker man vidare på internet kan man hitta oändligt med denna typ av bilder xD

lordgortor
3/9/17, 2:36 PM
#8

Konspirationsteorier= Bara påhitt av folk som har för mycket fritid.

Skogsväsen
4/23/17, 2:23 PM
#9

#8 håller inte med dig här, tycker olika infallsvinklar och idéer är bra. Att man har ett öppet sinne och inte blint tror på det man matas med av t.ex. media. 

Känns lite som att du har en negativ syn på just konspirationsteorier, får jag fråga varför?

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

JonasDuregard
4/23/17, 3:15 PM
#10

#9 "håller inte med dig här, tycker olika infallsvinklar och idéer är bra. Att man har ett öppet sinne och inte blint tror på det man matas med av t.ex. media. "

Fast det är ju något helt annat än konspirationsteorier. Så vad menar du egentligen? 🤔

Skogsväsen
4/23/17, 3:35 PM
#11

#10 Tänker såhär: 

Teori = " 'att titta på, vara medveten om, åskåda', hänvisar till att grubbla och spekulera, i motsats till att handla och agera." - kopierat från wikipedia. (kan tyvärr inte ändra tillbaka typsnittet).

För mig så betyder detta att till exempel media presenterar en händelse som tittas på. Man tittar efter fakta och dess trovärdighet för att sedan bilda en teoretisk orsak till varför händelsen har skett. Orsaken kanske inte är densamma som anges av media eller vännen men det är en annan syn på det hela, en annan infallsvinkel. En annan idé. En annan teori. 

Dessa teorier kan lätt bli konspirationsteorier då händelser kan dra åt sig många ögon = många teorier av möjliga orsaker.

- - -
Ursäktar ifall jag formulerat mig dåligt, min syntax (om det kallas så) känns fel men vet inte vad… Är "densamma" ens ett ord?

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

Upp till toppen
Annons: