Om Sajten

Huygens togs bort

2016-05-18 22:15 #0 av: piotrr

Det blev för mycket för väldigt länge sedan. 

Ni behöver inte Huygens för att prata om månen och han behöver inte oss för att må bättre. 

Anmäl
2016-05-19 08:25 #1 av: Davbjo

Skönt att man kan börja skriva här igen.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Anmäl
2016-06-04 00:46 #2 av: Grävlingen

vad tråkigt att ni behövde banna en användare ajja nu kan ni plaska i ankdammen för er själva.

Anmäl
2016-06-04 14:50 #3 av: Davbjo

#2: Det brukar bli så när en användare endast saboterar forumet. Debatt och relaterade trådstarter är naturligtvis alltid välkommet.

"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Anmäl
2016-06-05 22:32 #4 av: Sundberg.. Jag

Det ser bra ut,, för det tyckes inte finnas mycket att debattera nu...............

patetiskt!!!!!!!!!!!!

löjligt!!!!!!!!!!!

Eller va man nu kallar andras problem, löser sällan sina egna.

SKIT på er ...................

2017-10-23 08:08 #5 av: Farwuq

Är Huygens fortfarande bannad/skrivförbud?
Jag tycker att det är onödigt.

Jag brukar häva mina banningar - på mina sajter - efter någon månad, för att visa att jag ger - kontroversiella -   skribenter en andra chans, många skärper sig eller drar vidare på egen hand vilket gör banningen onödig.
Huygens är intressant ur många synvinklar, bl.a. psykologisk. Dett är dessa som gräver djupt som ibland hittar riktigt intressanta saker, som t.ex. politiska skandaler. IB-affären m.m.

Sen gillar jag inte långa oöverskådliga listor på bannade som fyller kolumner lika långa som skärmen är hög, därför släpper jag folk fria

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-10-24 11:05 #6 av: Davbjo

#5: Det är skillnad på att vara kontroversiell och att aktivt förstöra. Huygens har aldrig tillfört något av värde utöver textväggar och ordsallader.

Anmäl