Annons:
Etikettom-sajten
Läst 3867 ggr
piotrr
2016-05-18 22:15

Huygens togs bort

Det blev för mycket för väldigt länge sedan. 

Ni behöver inte Huygens för att prata om månen och han behöver inte oss för att må bättre.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Annons:
Davbjo
2016-05-19 08:25
#1

Skönt att man kan börja skriva här igen.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Grävlingen
2016-06-04 00:46
#2

vad tråkigt att ni behövde banna en användare ajja nu kan ni plaska i ankdammen för er själva.

Davbjo
2016-06-04 14:50
#3

#2: Det brukar bli så när en användare endast saboterar forumet. Debatt och relaterade trådstarter är naturligtvis alltid välkommet.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

[Sundberg.. Jag]
2016-06-05 22:32
#4

Det ser bra ut,, för det tyckes inte finnas mycket att debattera nu……………

patetiskt!!!!!!!!!!!!

löjligt!!!!!!!!!!!

Eller va man nu kallar andras problem, löser sällan sina egna.

SKIT på er ……………….

Farwuq
2017-10-23 08:08
#5

Är Huygens fortfarande bannad/skrivförbud?
Jag tycker att det är onödigt.

Jag brukar häva mina banningar - på mina sajter - efter någon månad, för att visa att jag ger - kontroversiella -   skribenter en andra chans, många skärper sig eller drar vidare på egen hand vilket gör banningen onödig.
Huygens är intressant ur många synvinklar, bl.a. psykologisk. Dett är dessa som gräver djupt som ibland hittar riktigt intressanta saker, som t.ex. politiska skandaler. IB-affären m.m.

Sen gillar jag inte långa oöverskådliga listor på bannade som fyller kolumner lika långa som skärmen är hög, därför släpper jag folk fria

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Davbjo
2017-10-24 11:05
#6

#5: Det är skillnad på att vara kontroversiell och att aktivt förstöra. Huygens har aldrig tillfört något av värde utöver textväggar och ordsallader.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Annons:
JarlIV
2018-11-11 18:36
#7

Tvärt om han är bra att väka debatter! Det är ju helt tomt här!

JonasDuregard
2018-11-11 19:17
#8

Sidan har varit inaktiv sedan sajtvärden (#0) slutade för två år sedan eller så. Det beror nog mer på att ingen orkar ta tag i den än att Huygens är borta 🙂.

Vill du ha ett skeptiskt diskussionsforum kan jag rekommendera Vetenskap och Folkbildnings Facebook-grupp, som har 40.000 medlemmar(!).  Men tokiga inlägg om WTC går nog inte hem där, och de har en sträng regel mot att spamma länkar utan att förklara innehållet i dem. 
https://www.facebook.com/groups/vetenskapochfolkbildning/

JarlIV
2018-11-11 20:27
#9

Alltså du vill ingen ska diskuttera här?

JonasDuregard
2018-11-12 08:35
#10

Man får diskutera här,  men det är inte säkert att någon svarar.

JarlIV
2018-11-12 15:29
#11

#6 Vad har du själv bidragit med har aldrig sett dig men Huygens har jag sätt mycket av!

Är fel att snacka skit om någon som inte kan säga något bara för ni har olika åsikter blockar ni honom eller?

#10 Och varför sabbar du trådar då?

Denna kommentar har tagits bort.
vallhund
2018-11-13 12:52
#13

#11 Eftersom jag läser här till o från så har jag stött på Davbjo då o då. Har aldrig sett Jonas sabba trådar, du däremot är riktigt duktig på det.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Farwuq
2018-11-13 15:40
#14

Jonas förefaller saklig och korrekt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Davbjo
2018-11-13 18:01
#15

#11: Man är välkommen på forumet så länge man inte aktivt förstör, att skriva exempelvis textväggar utan något direkt värde är inte att tillföra gruppen något. Att du "sett" personer betyder inte att de automatiskt är önskvärda. 

Är fel att snacka skit om någon som inte kan säga något bara för ni har olika åsikter blockar ni honom eller?

Jag har redan förklarat varför han tagits bort från forumet, och det har då inte med hans åsikter att göra. Min gissning är att samtliga här har åsikter som skiljer sig från mina egna.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: