Annons:
Etikettkonspirationer
Läst 12175 ggr
Huygens
2014-12-26 12:52

Reptilians - Archons

Jag tror det kan vara en bra idé att ha en separerat tråd som tar upp ämnet med reptilians, sk rymdödlor. Det blev en viss diskussion om rymdödlorna i tråden om Dendera-Abydos, men det var inte en helt passande tråd för ett så stort ämne. (Och så får Dendera-tråden ägna sej åt själva "apparaterna" som avbildats i det fornegyptiska templet.)

Det är lämpligare att ta vidare diskussioner om ödlorna i denna tråd.

.

Jag är inte alls speciellt kunnig om reptilians och kanske också ska hålla en sparsam ambition kring ämnet. Så med reservation för att jag kan vara tvungen att korrigera detaljer framöver:

I korthet inverkar reptilians på vår värld genom att ödlorna via avel fått vissa människor i ett tillstånd där dom kan bli besatta av rymdödlorna. Dessa människor återfinns på höga poster inom det politiska livet, militären, media, industri och religion.

Rymdödlorna styr vår värld genom dessa människor.

.

Ska man ha ett mer vetenskapligt perspektiv på rymdödlorna, får man börja med mänsklighetens forntid.

För länge sedan, om det varit för 20 000 år eller 150 000 år sedan kan vara svårt att säga, kom rymdödlorna i kontakt med människor och försökte ta kontroll över forntiden människor.

Rymdödlorna själva är till största delen inte av denna värld, ödlorna kan sägas vistas i en värld utanför våran värld, men dom kan röra sej runt oss och observera oss. Som fotnot nämner jag att det även finns varelser i sin tur, som styr ödlorna. Enligt Zulu-sanusi Credo Mutwa kan dessa ödlekontrollerande varelserna inte ta sej in i vår värld och därför inte direkt kontrollera oss. Rymdödlorna kallas chitauri på zulu.

Rymdödlorna skapade en slags anordning på Saturnus, som kan ta emot ondskefulla vibrationer från reptilians. Troligen sker utsändelsen från Vintergatans centrum. Månen är också artificellt modifierad och tar emot "strålningen" från Saturnus, för att sedan omvandla energin och försätta mänskligheten i ett slags trög, men intellektuell dvala som gynnar ödlorna.

Så långt den vetenskapliga biten.

Hur är det med den historiska delen? Ja, troligen kunde ödlorna för ett antal tusentals år sedan, tillfälligt ta kontroll över en människa, men inte påverka denna människan någon längre tid. Så det var nödvändigt för ödlorna att styra familjebildningen för sådana människor som kunde få avkomma, som var lättare att styra ur ett ödleperspektiv. Ungefär som att kineserna började med karpar som hade enstaka guldfjäll, för att såsmåningom odla fram perfekta guldfiskar, har ödlorna avlat människor på liknande sätt.

Efter ett antal tusen år hade ödlorna troligen fått fram det ideala människosläktet för ödlekontroll och på kort tid uppstod dom gamla kulturerna, som började på toppen av sin utvecklingsbana för att sedan gradvis dö ut, när reptilians fick problem att förse dessa kulturer med tekniska apparater. Kulturena det gäller är Sumererna, Egypterna, Indusfolken, föregångarna til Inka- och Mayafolken.

Dom energianordningar som dom gamla pyramiderna utgjorde har idag flyttats till andra hemliga platser. T ex underjordiska anläggningar under Vatikanen, Denver International Airport, Washington, London, Paris och ytterligare ett antal orter vi inte känner till.

.

En viktig del i sammanhanget är att rymdödlorna livnär sej på människors rädsla och lidanden, som ödlorna uppfattar som energinäring. Det är en stor orsak till varför Jorden har så många krig och varför myndigheterna driver fram rädslor för "terrorister" och andra katastrofer, t ex detonationer av sprängladdningarna i Fukushima kärnkraftverk, som skickligt doldes bakom händelsen med en tsunami.

Dom människor på toppen som direkt är parasiterade av ödlor, dom människorna brukar kallas Illuminati. Under Illuminati finns andra och tredje nivåns Illuminatiorganisationer, såsom FED, Bilderberg, Trilateral, Världsbanken osv.

En organisation som NATO-ISIS (Syrien-Irak) befinner sej långt ner på hierarkin och är endast ett redskap, en bricka i spelet.

Annons:
Maria
2014-12-26 16:23
#1

Var glöggen för stark?😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JoHo
2014-12-26 16:51
#2

#1

LOL!

Man förundras över att Huygens konstant försöker få ut sina sagor på skeptiska forum? Är det inte lättare på forum där folk tror på allt möjligt vidskepligt och konspiratoriskt? Enda orsaken jag kan se är att han vill starta bråk… inte ovanligt från Huygens förvisso.

ru4real
2014-12-26 17:13
#3

Tror nog att ngt fel är trasigt där…

JoHo
2014-12-26 17:52
#4

Någon kan ju ha otur när han tänker också…

JonasDuregard
2014-12-27 00:28
#5

#0 😜

Den här meningen var synnerligen skrattretande: "Så långt den vetenskapliga biten."

😃

JonasDuregard
2014-12-27 00:41
#6

Jag vill påminna alla om att undvika personangrepp. Även om #0 är en skrämmande inblick i Huygens tankevärld så ber jag alla att undvika att spekulera om droger eller psykiska störningar.

Med det sagt så tänker jag att det vara enormt psykiskt påfrestande att leva i illusionen att jorden är ockuperad av utomjordingar. 

Huygens, har du någon plan på att göra något åt utomjordingarna? Jag blir lite orolig för att du eller någon som tror som du ska försöka skada någon/några för att ni tror att de är reptiler 😐.

Annons:
JoHo
2014-12-27 09:25
#7

"Jorden har så många krig och varför myndigheterna driver fram rädslor för "terrorister" och andra katastrofer, t ex detonationer av sprängladdningarna i Fukushima kärnkraftverk, som skickligt doldes bakom händelsen med en tsunami."

Nog för att konspirationsteoretiker hittar på allt men denna var ny. 

Tänk att leva i en värld där allt är en sammansvärjning. Efter att ha läst #0 så förstår jag mer Huygens och lider med honom oerhört. Lider med dig, Huygens, att du tror på detta. Precis som Jonas skrev så måste det vara oerhört jobbigt att tro på rymdödlor och alla konspirationer.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
piotrr
2014-12-27 11:30
#23

Det här är väl varken vetenskap eller skepticism över huvud taget?

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Denna kommentar har tagits bort.
JonasDuregard
2014-12-27 14:37
#25

Tog bort en lång diskussion om hur man blir avstängd från sidan "Oförklarade Fenomen" och en massa andra saker som inte har med rymdödlor att göra.

spirit33
2014-12-28 01:27
#26

Haha, jag dör… Du måste skämta Huygens. Eftersom du håller till här på detta forum så hoppas jag att du skämtar. Vad tycker du att vi ska svara?

Huygens
2014-12-28 17:57
#27

För den intresserade har jag skrivit om arkeologiska fynd kring reptilians.

Mer specifik info om rymdödlorna, Illuminati och kopplingen till FED samt till amerikanska IRS, se länkarna, intressant även för svenska ögon.

Jag skrev om reptilians roll i en annan tråd och kortar ner texten en aning. Ungefär såhär skrev jag:

.

Reptilians har aldrig varit särskilt fixerade vid enskilda människor, även om dom säkert skulle kunna agera direkt i ett Illuminatimord. Det är något med reptilians vi inte alls förstår. Dom är inte som vanliga människor och har heller inte samma mål eller sätt att vara. Ödlorna tänker inte som oss, utan tar bara kontroll över våra ledare. Ödlorna har en slags icke-fysisk existens som är underlig.

Det verkar finnas en oförklarlig fascination från reptilians att indirekt visa upp sej med Illuminatisymboler, pyramider, obelisker, pentagram, geografiska samband m m.

Reptilians verkar heller inte ha någon direkt lojalitet mot sina kontrollerade ledare, annat än att ledarna ska ha den rätta ödle-DNA-sammansättningen som behövs för reptiliankontroll.

Anta att Hitler hade hotat att förstöra hela den existerande Illuminatiorganisationen på 1940-talet samt göra sej av med det brittiska kungahusets ödlekontrollerade familj. Inte ens då tror jag att reptilians hade hindrat Hitler, utan dom hade låtit honom göra som han ville. Sedan hade ödlorna tagit över ledande personer inom nazismen. Ödlorna verkar vilja att det ska finnas motpoler, motsättningar inom mänskligheten.

Rymdödlorna tänker inte som vi förväntar oss.

Notera t ex att ödlorna hade kunnat låta Illuminati utföra en diskret förgiftning av President Kennedy, men ändå låter dom Illuminati mörda Kennedy på ett slarvigt sätt med en massa spår som indikerar Illuminatis existens och indirekt ödlornas existens. Dessutom på den av Frimurarna ritualistiskt och symbolistiskt hårt tyngda Dealey Plaza. Det är något förbryllande vi inte förstår.

.

Vi kan idag läsa ett brev från den ödlekontrollerade brittiska Drottningen. Hon skrev till den förvridne diktatorn Idi Amin och hon kallade honom "en god vän", då han troligen delade samma ödle-DNA som henne.

När Illuminati träffas i ritualer och det finns personer som kan hamnskifta till ödleform, dricker dom blod samt äter kroppsdelar från människor, vilket ger reptilians någon form av metafysiskt energiutbyte.

Många av dom gamla europeiska kungarna var frimurare och stod därmed nästan garanterat under mental kontroll av ödlor, särskilt om kungligheterna hade någon världslig makt av betydelse.

Den makten är numera övertagen av Påven, industriägare, mediamoguler samt många politiska ledare, ifall dom kan påverka världspolitiken.

.

Jag har skrivit lite om Narmerpaletten. Notera att paletten anses visa starten av faraonernas era i Egypten.

Vad syns på Narmerpaletten?

Döda kroppar och avhuggna huvuden. Synnerligen reptilanskt.

Annons:
JoHo
2014-12-29 11:15
#28

Well

Huygens
2014-12-29 13:57
#29

Frågan är vem som styr dagens Västeuropeiska Illuminati?

Väldigt länge kontrollerades hela den västliga organisationen i EU av Drottningmodern fram till 2002. Ödlan och Drottningmodern hade troligtvis blivit en och samma varelse för länge sedan, kanske t o m innan slaget om Hastings. Illuminati försöker nu lägga dimridåer genom att hävda att den 101 år gamla Drottningmodern var galen eller dement. Under sin sista levnad uppvisade hon dock inga sådana tecken.

Så vem styr idag?

Illuminati utför ritualer där dom kan plocka ett stycke människokött från en reptiliankontrollerad person och sedan, från det stycket, kan Frimurare med en "satanisktisk" ceremoni skapa en ny "människa" eller ympa in köttstycket för att erhålla en människoliknande varelse, en reptilian-människohybrid.

Dom brittiska kungligheterna är mycket äldre än vad vi tror.

JonasDuregard
2014-12-29 17:09
#30

#29 "Dom brittiska kungligheterna är mycket äldre än vad vi tror."

Ja, om drottningens mamma levde under slaget vid Hastings så måste hon ju haft närmare tusen lyckliga år i bakom sig vid sitt frånfälle. Äldre än vad jag trodde 😃.

Hur är det med typ prins Harry? Föddes han vid franska revolutionen någon gång eller hur räknar man? 😜

Huygens
2014-12-29 17:49
#31

Jag vet för lite om prins Harry och prins William.

Windsorfamiljen fick problem med att bibehålla sina mänskliga former under 1900-talet. Prins Charles ska tydligen ha en tendens att omvandlas till rymdödla när han inte har full uppmärksamhet på sej själv, tex kan det hända när han sover.

Lady Diana, som visserligen hade rymdödle-DNA, var samtidigt mer människa än ödla. Kungafamiljens idé var att Diana skulle korsavlas med prins Charles för att dämpa ner, "spä ut" ödlegenerna och få avkomma som lättare kunde dölja sin reptilianform.

Därefter mördades Lady Diana ceremoniellt under den rituellt skapade platsen Pont de l'Alma genom att dödas mot den 13:e pelaren i tunneln, ett Illuminatinummer. Dödsritualen tog över en timme innan Diana till slut hade mördats och fördes sedan bort med ambulans. Läkare som kunde dölja den rituella slakten tog därefter hand om kroppen. Ödlorna har ingen lojalitet mot sina egna ens på högsta nivå.

Frimurarna har placerat en Illuminatiflamma vid ena änden av området.

.

Som du kanske noterat idag, det är ingen av världens ledare som behöver gå omkring med små stavar i händerna för att dölja sin reptilianform för omgivningen, såsom faraonerna och dom egyptiska "gudarna" behövde i det forntida egypten.

Men vilken roll dom yngre prinsarna har, är nog lite oklart. Dom får medlemskap i olika typer av Illuminatisällskap. T ex blev prins William "slumpmässigt" den 1000:e medlemmen i Order of the Garter.

Vad man ska komma ihåg är att idag finns det troligtvis några miljoner människor i världen som har tillräckligt mycket ödle-DNA för att lättare kunna styras av reptilians. Men det verkliga antalet människor som kan genomgå fullständig besatthet, bli parasiterade och hamnskifta till ödleskepnad, får snarast räknas i tusental, knappast mer än 50 000, om jag ska gissa.

Det är inte säkert att någon av prinsarna får en hög post inom Illuminati om dom saknar rätt egenskaper, har för urvattnade gener. Hur länge deras motsvarande parasiterande rymdödlor varit aktiva på jorden är en gåta, men troligen mycket längre tillbaks i tiden än franska revolutionen.

Maria
2014-12-29 17:53
#32

 Kungafamiljens idé var att Diana skulle korsavlas med prins Charles för att dämpa ner, "spä ut" ödlegenerna och få avkomma som lättare kunde dölja sin reptilianform.

Det var bland det roligaste jag läst på länge. Tack😂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Huygens
2014-12-29 18:12
#33

#32 Som jag nämnde i länken till alla dom arkeologiska fynden av reptilians ovan, ödlorna gick under en tid fullt synliga, bland människor.

Om en ödelmamma fick ett ödlebarn, inte tusan såg ungen ut som en människa.

JonasDuregard
2014-12-29 18:46
#34

#31 "Frimurarna har placerat en Illuminatiflamma vid ena änden av området."

Jag förstår att det är lönlöst att påpeka små faktafel när hela din tes är en parodi på knäppa teser, men var det inte väldigt förutseende av dem att bygga monumentet flera år innan hon dog?

"Därefter mördades Lady Diana ceremoniellt under den rituellt skapade platsen Pont de l'Alma genom att dödas mot den 13:e pelaren i tunneln"

Jaha. Jag visste inte att det var den 13:e pelaren. Det avgör ju saken 😜.

Vad menar du med att platsen är "rituellt skapad"?

Annons:
Huygens
2014-12-29 19:37
#35

Nästan varenda steg i mordet på Diana var planerad; tid, plats, omständigheter, byggnadsverk, avresa, utsmyckning etc, ända från 1961 när hon föddes till den 31 augusti. Vänder du på datumets siffror får du 13.

Även delar av hennes övriga liv var planerat. T ex framkallades hennes för tidiga födsel av prins William med mediciner för att hon skulle föda på sommarsolståndet 21 juni 1982.

Illuminati har en hysterisk siffer-, datum-, symbol- och ritualfixering.

JonasDuregard
2014-12-29 20:12
#36

"Vänder du på datumets siffror får du 13."

😜

"lluminati har en hysterisk siffer-, datum-, symbol- och ritualfixering."

Genom sig själv känner man andra, eller hur är det man brukar säga 😃.

mixerkatt
2014-12-29 21:07
#37

Och på Harrods minnesplats finns sånadär stavar som snubbarna vid den där maskinen i Egypten använde.

http://en.wikipedia.org/wiki/Diana,_Princess_of_Wales#mediaviewer/File:112407-Harrods-DiannaDodiMemorial2.jpg

JonasDuregard
2014-12-29 21:19
#38

#Och Harrods ligger (bland annat) på Brompton Road 135, och om du heltalsdividerar det med tio får du tretton.

Dessutomligger Harrods i London, och jag behöver väl knappast förklara att 'L' är den tolfte bokstaven i alfabetet och att tolv är det trettonde talet räknat från noll.

Knappast tillfälligheter.

Huygens
2014-12-29 21:34
#39

Vi kan bara konstatera att Illuminati har en stor fixering vid siffror, symboler o annat. Vi har det försvunna MH370 och nu senast verkar det som om även QZ8501 kan vara ett Illuminatioffer. Vad siffrorna betyder är svårare att veta, men för dom invigda ödlorna har det säkert betydelse.

Varför tror du att den senaste terrororganisationen oftast benämns ISIS i engelskspråkig press? Egyptisk gudinna. Illuminati kontrollerar media.

JonasDuregard
2014-12-29 22:42
#40

#39 Det är gudinnan som döptes efter terrororganisationen. Men om du blint vill lita på de officiella konspirationsteorierna så varsågod. Det är inte alla som kan vakna upp och se sanningen bakom lögnerna (bakom lögnerna).

JoHo
2014-12-30 09:06
#41

Huygens; jag vet inte om du verkligen TROR på allt detta eller om du driver med oss? En anna fråga är varför tror du att Illuminati och andra lägger ut så många "spår" här och där för att konspirationsteoretiker ska hitta dem? Du tror inte att de helst skulle vilja verka helt i det tysta och i hemlighet i så fall? Problemet med sådana här konspirationsteorier är ju att de tar fokus från VERKLIGA konspirationer som sker.

Annons:
Huygens
2014-12-30 10:55
#42

Jag kan inte veta varför dom gillar att visa upp sej, men både ödlorna och Illuminati har något slags behov av att synas. Mest uppenbart är väl Hollywoodindustrin. Det går lätt att hitta exempel, Dark Horse med människoroffer, ormar, symboliska "alien greys", allseende öga m m. Eller Wide Awake med synliggörande av CIAs mentalkontrollsprogram Project Monarch, som kanske förtjänar en egen tråd.

När symbolerna får för mycket massmedial uppmärksamhet städar Hollywood bort videoklippen. Lägg märke till att det idag är svårt att hitta Satanistversionen av Umbrella. Kanske är det ett sätt för Illuminati att göra reklam till sina mer tveksamma medlemmar för att behålla makten, men jag vet faktiskt inte varför reptilians vill synas så mycket som dom gör.

Notera att Lady Diana visserligen var del av en ödlekontrollerad familj, men Diana själv hade delvis lyckats bryta sej ur och kampanjade mot landminor. Kanske är det kontroll genom grupptryck, Illuminati visa upp sej och gör på så sätt sin närvaro påmind, fast jag vet inte.

Britney Spears försökte bryta sej ur genom att klippte sitt hår och på så sätt störa programmeringen. Miley Cyrus är inne i en fas av att försöka bryta Hollywoods mentalkontroll, hon har ändå en alientatuering och ett öga på fingrarna.

JoHo
2014-12-30 13:29
#43

Jösses….

Men åter till frågan: TROR du verkligen på allt det här?

Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

Huygens
2014-12-30 14:07
#44

Du har fullkomligt överväldigande bevis, hur kan göra annat än inse existensen av rymdödlor?

Det är ju ganska klart att reptilians varit aktiva under mycket lång tid, tusentals år, och samtidigt blir allt fler människort medvetna om att något är fel i världen. På faraonernas tid fanns det knappast någon människa som tvivlade på sina faraoniska ledare och "gudar". Idag är tvivlen så många fler.

Illuminati utför olika trick som lurar många människor, Nobels Fredspris till Obama m m.

I längden tror jag inte att reptilians kan kontrollera människor, och det beror inte på att deras ödle-DNA försvagas, utan för att människan utvecklas andligt.

Ett ganska rimligt antagande är att vi har kommit mer än en tredjedel på vägen av den tidsperiod, som ödlorna kan hålla kontroll över oss. Ska jag bedöma, får jag säga runt 15 000 år till, vilket i runda svängar innebär 200 - 250 reinkarnationer för dom flesta av oss, om vi återföds i rika länder med bra sjukvård.

Sedan kommer reptilians gradvis att förlora möjligheten att parasitera på våra politiska ledare, oavsett om dom utvecklar mer raffinerade metoder med direkt DNA-manipulation eller mind control.

Rymdödlorna kommer därefter självmant att söka sej mot andra lättare byten, kanske i något annat universum.

Det viktiga just nu är att sprida information, för snart kommer vi alla att vara chippade med ett RFID-chip. Inom loppet av 120 år kommer tekniken ha utvecklats så mycket att allt vi säger kommer att spelas in och sparas i Cheyenne Mountain på amerikas östkust. Backuper kommer troligen att finnas djupt nere i Mount Shasta på västkusten och under Denvers Internationella Flygplats.

JoHo
2014-12-30 14:14
#45

#44 Repeterar: TROR du verkligen på allt det här? Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

JonasDuregard
2014-12-30 14:56
#46

#44 "Du har fullkomligt överväldigande bevis […]"

Sorgligt om du tror det på riktigt (jag är fortfarande inte helt säker på att du inte driver med oss).

Jag är ganska säker på att inte ens särskilt många konspirationsteoretiker skulle tro på det här, eller betrakta dina inlägg som bevis för någonting. Finns det någon annan på forumet som tror på dina "överväldigande bevis" (utöver möjligen de mest extrema på Utomjordiskt)? Jag förväntar mig att du tror att vi skeptiker "blundar för sanningen" eller så, men alla andra då? Skulle du presentera det här på till exempel "Oförklarade Fenomen" (där många är mer positiva till konspirationsteorier) så skulle du nog möta lika lite medhåll som här, fast kanske lite snällare formuleringar…

Huygens
2014-12-30 15:27
#47

Du hittar nog spåren själv.

Jag kan hjälpa dej lite. Från dokumentären med Cathy O'Brien, som utsattes för mind control. Vi har detta korta 1 min videoklipp på Bill Clinton. Det orkar du se.

Vad är det vi ser? En robot? Rymdödlan är tillfälligt inte hemma? En docka?

JonasDuregard
2014-12-30 16:20
#48

#47 "Vad är det vi ser?"

Bill Clinton blir sminkad.

Jag hade kanske väntat mig något mer omskakande men som vanligt när man klickar på YT-länkar så blir man blåst till att ge en extra visning till något Internettroll 😕.

Annons:
Klass
2014-12-30 17:09
#49

Jag håller med Jonas, Huygens - ta upp detta på sajten Oförklarade Fenomen iFokus.

JoHo
2014-12-30 18:00
#50

Huygens

Du undviker att svara på mina frågor:

Repeterar: 
TROR du verkligen på allt det här?

Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

spirit33
2014-12-30 18:54
#51

Haha, tragikkomedi på hög nivå.

piotrr
2014-12-30 19:44
#52

> "Frågan är vem som styr dagens Västeuropeiska Illuminati?" 

Frågan är varför du tror på saker som inte finns.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Huygens
2014-12-31 19:40
#53

#48 Bill Clinton blir sminkad, tycker du. Vi andra lägger märke till lite mer.

Det finns åtskilliga inspelningar och dokumentärer med folk som ger vittnesmål att dom utsatts för mentalkontroll av CIA. Här är ett exempel, du behöver bara titta en minut genom att klicka runt en smula. Du ser att det är hundratals som drabbats av myndigheternas mind control.

Du får gärna förklara hur det är möjligt utan reptilians inverkan. I synnerhet att polisen ignorerar alla vittnesmål och anmälningar.

.

I dagarna har den kungliga ödlefamiljen stoppat en BBC-dokumentär om det brittiska kungahusets konstigheter.

piotrr
2015-01-01 14:16
#54

Nej, det är det inte.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

JoHo
2015-01-01 15:45
#55

Huygens

Du undviker att svara på mina frågor:

Repeterar: 
TROR du verkligen på allt det här?

Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

Annons:
Huygens
2015-01-02 17:49
#56

Schnöggersburg i Tyskland kan bli centrum för EUs "FEMA-camps".

Spanien har kommit långt med den munkavlelagen som ska straffa demonstranter ekonomiskt.

Makthavarna, militärer och polismyndigheter över hela EU träffas, organiseras, tränas och planerar i Schnöggersburg, för att kunna slå ner folkligt uppror inom EU. En flera kvadratkilometer stor låtsasstad byggs upp i vilken militären ska träna för att bekämpa befolkning.

Varför tränar Bundeswehr och andra arméer inom EU för att slå ner folkligt uppror? Varför anser EU att det finns behov för denna typ av träning?

Vem är fienden?

spirit33
2015-01-02 20:01
#57

#56

Vem är fienden?

THE SPACELIZZARDS!!!

Huygens
2015-01-02 20:50
#58

Det är känt att reptilians äter delar av sina sexoffer och dricker blod i Illuminatiritualer i källarsalarna under Windsor eller Balmoral Castle. Ibland misslyckas ödlorna mörka alla sina förehavanden.

En strid inom Illuminati har blossat upp, som kan skaka om den brittiska kungliga ödlefamiljen.

Prins Andrew och Bill Clinton är nu omnämnda i ett sexbrottsärende som kan få långtgående konsekvenser, men kommer troligtvis att tystas ner. Det verkar röra sej om sexorgier med flertalet offer inblandade.

Vi vet vad som hänt i tidigare sådana rättsärenden. Reptiliankontrollerade makthavare inom Katolska Kyrkan och Brittiska Parlamentet ser till att dokument, vittnen försvinner, offer svartmålas och domare manipulerar rättsprocessen.

.

"… a member of the British Royal Family, Prince Andrew.

'Jane Doe #3 was forced to have sexual relations with this Prince when she was a minor in London at Ghislaine Maxwell's apartment, in New York, and on Epstein's private island in the U.S. Virgin Islands in an orgy with numerous other under-aged girls'."

JoHo
2015-01-02 23:36
#59

Huygens Du undviker att svara på mina frågor: Repeterar: TROR du verkligen på allt det här? Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

Huygens
2015-01-03 18:57
#60

Ödleprinsen Andrew, Duke of York, pressade USAs myndigheter att ge hans gode vän, miljardären Jeffrey Epstein ett mildare straff för sexbrott. Epstein slapp undan med 13 månader i fängelse 2008. Prins Andrew fick massage av Epsteins personal vid besök hos miljardären i Florida.

Det troliga är att miljardärer och kungligheter även utför Illuminatiritualer i den enorma herrgårdens källarsalar, då Epstein är god vän med Bill Clinton, Henry Kissinger, Donald Trump, medlemmar av Kennedyfamiljen, Bernie Ecclestone, Eddie Irvine, Jacques Villeneuve, Flavio Briatore, Larry Summers samt många fler samhällstoppar och kändisar (se artikellänken ovan).

Ghislaine Maxwell (dotter till mångmiljardären Robert Maxwell) organiserade den kvinnliga personalen och dom påstådda sexorgierna hos Epstein.

Hon kan även ha använt metoder relaterade till mind control och fungerat i rollen som Mother Godess i reptilianceremonier.

Klass
2015-01-03 19:48
#61

Det troliga är att du drar slutsatser som är helt åt pipsvängen, Huygens.

Huygens
2015-01-03 20:04
#62

Jaha, och hur tolkar du uppgifterna i #60?

Annons:
JonasDuregard
2015-01-03 20:21
#63

#62 Menar du artiklarna eller sakerna som du hittat på med din sjuka fantasi?

JoHo
2015-01-04 12:32
#64

Huygens Du undviker att svara på mina frågor: Repeterar: TROR du verkligen på allt det här? Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

[kajmal"]1
2015-02-01 18:13
#65

drogismen

drogismen

Posted on april 14, 2013

citat från min bok: Drogismen
Kamjal och jag står vid jordens motpol, på andra sidan Universum, och tittar på den lysande porten till Drogismen. Runt omkring oss står det palmer, framför palmerna ser vi en stor sköldpadda med en stor spindel stående på skalet. Den infraröda strålningen från Betelgeuse hindrar jorden från att utvecklas andligt. När vi kommer förbi Betelgeuse är vi fria från Drogismens strålning. Jag får sigill på pannan, armarna, benen och testiklarna för att skydda mig från Drogismens koder på jorden. Människorna är Drogismens offer. slut citat: drogismen det innebär att utomjordiska varelser, exempelvis annuki h. har sat in koder som förändras ständigt. i våra gener , för att förslava våra andliga kroppar..i livet , så jobbar våra andliga kroppar fem nanosekunder regelbundet hela tiden åt annuki. detta för att våra fysiska kroppar inte ska få kontakt med våra andliga väsen. dessa koder och dess skapare är drogismen. exempelvis the grey är här bland annat för att befria oss från koderrrna/drogismen…..denna drogism har funnits på andra världar ochså . men invånarna har övervunnit dem.. jag är inte ensam som säger detta. har läst en artikel på ufo-sajten en gång. där dessa koder beskrivs. tror det var en från discklore organisationen.
gnosticimen….Skrifterna i Hammadi talar också om Arkons eller Archons..det är icke organiska parasiter som är några slags ailiens dom är inte medvetet onda bara parasitiska och känslolösa och djävulska och funkar som man på modernt språk skulle kalla små dataprogram som besätter mänskligheten……………………….när jag läser om dessa arkons så påminner det om drogismen som jag har fått l…ära mej om av humanoiderna…….
får vi kontakt med våra andliga väsen, är det risk att vi blir medvetna om drogismen , och lär oss hantera detta. som fysiska är vi slavar åt annuki i återkommande perioder om 5 nanosekunder. och då arbetar våra andliga kroppar med en fruktansvärt fart. med rätt meningslösa saker. detta gör att vi som fysiska kan känna oss väldigt trötta och utarbetade.och kommer inte upp till en högre medvetande nivå, vilket annuki vill undvika. de vill hålla oss kvar på en låg kollektiv medvetande nivå, som är lätt att styra.
koderna är som en slumpgenerator , med en sifferserie som ändras hela tiden i våra dna. därför oerhört svåra att spåra

[kajmal"]1
2015-02-01 18:17
#66

illuminati

Denna kommentar har tagits bort.
JoHo
2015-02-18 07:52
#68

Ät detta

72mm
2015-02-21 15:21
#69

Måste erkänna att jag varken läst tråden eller TS i sin helhet, jag var tvungen att avsluta när jag sprutade kaffe över hela soffbordet vid "Så långt den vetenskapliga biten."

Friskt kopplat är hälften brunnet!

Annons:
VästkustFia
2015-02-22 02:20
#70

#47 Bill Clinton som robot…? Så där ser jag också ut om jag inte fått mitt morgonkaffe 😃

Denna kommentar har tagits bort.
72mm
2015-08-04 21:52
#72

Ja, om David Icke av alla människor påstår något så måste det ju givetvis ligga nått i det. (Vad iFokus behöver allra mest är en facepalm-emote)

Friskt kopplat är hälften brunnet!

Denna kommentar har tagits bort.
kamera0710
2015-08-08 18:13
#74

När man tar del av Quickspektaklet kanske man ändå börjar undra om inte somliga som ser mänskliga ut ändå är förklädda rymdödlor. Kan detta vara förklaringen till att Göran Lambertz står fast vid att det absolut inte är en rättsskandal?

(För tydlighetens skull: ironi.)

[Kritan]
2015-08-17 00:11
#75

Svärmor är en riktig skräcködla. Det var den vetenskapliga biten.

Huygens
2015-10-06 12:55
#76

Nytt kapitel i Gilgamesh upptäckt. Lertavlan är bara 2600 år gammal, men själva Gilgamesh är 4100 år gammal, minst.

Gilgamesh anses beskriver Anunnaki (reptilians) "gudar" i symbolisk form. Det nya kapitlet upptäcktes när personal gjorde en överenskommelse med kriminella om att köpa stulna antikviteter.

Troligen är det denna typ av information som NATO-IS försöker förstöra eller dölja, då det kan avslöja mer info om reptilians. Den officiella anledningen till att NATO-IS spränger sönder antika byggnader i Nimrud och Palmyra är annars att byggnaderna är "avgudadyrkan".

.

Dom olika kapitlen i Gilgamesh beskriver hur Anunnaki tillverkar en artificiell människa som ges namnet Enkidu. Den nytillverkade mannen, Enkidu, förväntades sedan ta makten från kungen av Uruk, Gilgamesh.

Enkidus ursprung kan mycket väl komma från en yeti eller liknanden varelse.

Enkidu är troligen (i symbolisk form?) ett djur som äter gräs, men efter att Enkidu fått sina gener blandade med DNA från människan Shamhat, har Anunnaki lyckats tillverka den konstgjorda människan Enkidu, som nu inte längre kan återvända till sin djurform.

.

Tyvärr för Anunnaki, gör den artificiellt tillverkade människan inte som Anunnaki vill. Enkidu blir istället kompis med Gilgamesh. Reptilians mördar därför sin DNA-skapelse Enkidu med "sjukdom", troligen genom att aktivera ett ickefysiskt RFID-chip, då Anunnaki inte lyckat få den kontroll över människorna i Uruk såsom Anunnaki hoppats på.

Det nya kapitlet i Gilgamesh beskriver ett område som kallas Cedarskogen och som innehåller en mängd djur, som för ett väldigt oväsen. Det kan vara en symbolisk beskrivelse av ett genlaboratorium med försöksdjur där olika typer av DNA-experiment utförs av reptilians.

.

Berättelserna i Gilgamesh är typiska för reptilians aktiviteter vid en tidpunkt då reptilians fortfarande inte hade en fungerande Illuminati-elit och därför hade reptilians heller inte kontroll över mänskligheten.

Annons:
JonasDuregard
2015-10-06 16:09
#77

#76 Äntligen något nytt om våra kära reptiler! 🥳

"Lertavlan är bara 2600 år gammal, men själva Gilgamesh är 4100 år gammal, minst."

Vanligtvis skulle man inte behöva vara så här petig, men med dig vet man inte: Menar du att Gilgamesh är en riktig person/ödla som är så gammal eller menar du att Gilgamesheposet skrevs för så länge sedan?

"Gilgamesh anses beskriver Anunnaki (reptilians) "gudar" i symbolisk form"

När du säger "anses" så menar du att du och en handfull tokstollar anser det? 

"Troligen är det denna typ av information som NATO-IS försöker förstöra eller dölja, då det kan avslöja mer info om reptilians."

Vad dåliga de är på det i så fall. 

.

De här antika berättelserna är verkligen heltokiga, men jag måste ändå säga att din sjuka fantasiversion får det riktiga eposet att verka helt rationellt.

JoHo
2015-10-08 15:09
#78

Huygens

Du undviker att svara på mina frågor:

Repeterar: 
TROR du verkligen på allt det här?

Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

Huygens
2015-10-20 14:48
#79

Det engelska ordet reptilian, reptilliknande (varelse), påminnande om en reptil, med utseende eller egenskaper som liknar en reptils, anses av Merriam-Webster ha förekommit första gången år 1833.

Intelligenta ödlevarelser med förmåga att manipulera och påverka människors verklighetsuppfattning, presenterades för den västerländska vetenskapen av professor J Ph Vogel år 1926 i dokumentet Indian Serpent lore or the Nagas in Hindu legend and art.

Substantivet reptilian, pl. reptilians (även reptilian humanoids), anses ha kommit senare. Det exakta årtalet är osäkert, men ges ibland som attribut till professor Michael Barkun i politisk vetenskap vid Syracuse University.

Även om inga uppenbart ödleliknande varelser förekom i novellen Eight O'Clock in the Morning, som publicerade år 1963 och som senare utgjorde grunden för filmen They Live, visauliserar novellen den illusion vi lever i.

Också TV-serien V från 1980-talet, är närmare sanningen än vad många tror, men med den skillnaden att rymdödlorna där är av mer fysisk natur.

Maria
2015-10-20 14:55
#80

#79 Det får bli som man säger till barnen:

-Det är bara på låtsas, det är bara film" och ingenting att vara rädd för😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vallhund
2015-10-20 15:35
#81

#77  När vi nu är inne på Gillgamesh,  någon med ett uns allmänbildning som vill svara på #10 i tråden http://politik.ifokus.se/discussions/5610fae6ce12c41e24001abf-den-kristna-fundamentalismen-i-usa?discussions-1

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Huygens
2015-10-20 15:40
#82

Ja, be JD skriva ett svar på Politik iFokus.

JonasDuregard
2015-10-20 18:12
#83

Hehe. De dagarna är dessvärre över. För er som undrar vad vi pratar om så blev jag för ett tag sedan oense med sajtvärden på politik, varpå denne bestämde sig för att sajten klarade sig bättre utan att jag skriver där. 

Så ett tips för de som tycker att de får för mycket av mig på resten av iFokus är att söka en fristad på politik iFokus, garanterat helgad från min virtuella närvaro. Om ni står ut med det övriga klientelet.

Annons:
Kallaterrier
2015-10-20 21:30
#84

#79 "Också TV-serien V från 1980-talet, är närmare sanningen än vad många tror, men med den skillnaden att rymdödlorna där är av mer fysisk natur."

De äter möss alltså? Då finns det i alla fall någon nytta med de där rymdödlorna, de kan fungera som skadedjursbekämpare. ;)

Huygens
2015-10-20 21:48
#85

Det är nog värre än så. Reptilians äter betydligt mer oroväckande saker, sånt man kan bli mörkrädd av, genom att rymdödlorna tar kontroll över toppolitiker i det översta elitskiktet och genomför frimurarritualer där människors andliga energier konsumeras.

Då vi ändå har haft uppe politik iFokus, kan jag nämna att jag har en tråd där, som kontinuerligt kommer ta upp saker ur ett mer politiskt perspektiv, allt eftersom olika världshändelser behandlas av David Icke. Den intresserade kan bokmärka.

Kallaterrier
2015-10-20 21:49
#86

#85 Fast det tror inte jag på.

vallhund
2015-10-20 22:40
#87

#85 Är du någon slags viljelös vasall åt D.I.?

Hett tips:
Starta en ehen sajt om din idol på fria.ifokus där du o övriga foliehattar kan ges fritt spelrum för era hallucinationer.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

JoHo
2015-10-20 23:36
#88

Huygens

Du undviker att svara på mina frågor:

Repeterar: 
TROR du verkligen på allt det här?

Om ja: Hur påverkar detta ditt liv?

Huygens
2016-02-24 21:30
#89

Det påpekas ibland hur konstigt dom olika medlemmarna av europeiska kunga- och adelsfamlijer getts kalla och hårda uppväxt. Barnsköterskor beordras att se barnen som saker och hålla känslomässigt avstånd. Föräldrarna har uttryckt sej nedlåtande och skapat känslor hos barnen av att inte räcka till, av att inte duga.

Kungligheterna utsätts för psykisk tortyr, så att gener aktiveras som reptilians sedan kan använda för att kontrollera kungligheterna när dom når vuxen ålder.

.

Särskilda DNA-strängar som gynnar rymdödlorna när dom ska styra Illuminati, är så viktiga att släktbanden hålls hårt inom dom styrande familjerna. "The rich marry the rich" som det heter på engelska.

Vi har ett exempel på en traumatiska upplevelse när den psykotiske prins Edward avfyrar sitt hagelgevär ovanför huvudet på sin 6 årige son James, Viscount Severn. Varför ta en sådan risk med sin sons liv, om det inte är för att skapa livslånga trauman?

.

Dom flesta kungligheterna utsätts även för moderna former av tankekontroll, traumatiseras, MKULTRA-programmeras, induceras med särskilda kontrollord under frimurarritualer och instrueras sedan att förtränga händelserna och den mentala tortyren.

Ibland är kungligheterna även hybrider. Dom har blandad DNA mellan människor och t ex grå aliens.

En person som kan ha utsatts för tankekontroll är prinsessan Beatrice. Lägg märke till på fotot att hon ser glad ut som alltid, men hennes tankar verkar vara långt borta.

Frågan är hur många av dessa människor i den övre eliten som är självständigt tänkande personer?

Hur många är robotar?

JonasDuregard
2016-02-24 23:21
#90

#89 "Det påpekas ibland […]"

Vem påpekar?

"Vi har ett exempel på en traumatiska upplevelse när den psykotiske prins Edward avfyrar sitt hagelgevär ovanför huvudet på sin 6 årige son James"

Du kanske borde lära dig lite om perspektiv. Eller kanske helt enkelt sluta tro slaviskt på allt du läser i brittiska skvallertidningar. Jag vet inte hur Daily Mail lyckats ta över ditt tänkande så totalt men det måste vara någon synnerligen mörk magi. 

"Varför ta en sådan risk med sin sons liv, om det inte är för att skapa livslånga trauman?"

Barnet verkar inte uppleva något trauma. Om de där rymdödlorna verkligen är mästare på psykisk tortyr borde de kunna komma på något värre än lite slarvig vapenhantering.

Annons:
Huygens
2016-02-25 10:05
#91

Det är ofta personerna ur dom högre stånden som själva berättar om sina psykiskt påfrestande och kalla uppväxtförhållanden.

Även internatskolorna bidrar till traumatisering. Prins Charles beskrev sin skola som "Colditz in kilts". Colditz var ett nazistiskt fångläger för allierade officerare under andra världskriget.

Charmerande.

.

Psykiska trauman behöver inte vara omedelbart synliga. Enbart den iskyla som Edward uppvisar när han låter sin son stå inom hagelgevärets skjutsektor kan ge svåra trauman många år senare. När sonen blir äldre börjar han inse vilken fara han varit utsatt för och hur lite fadern brydde sej om sonens väl och ve. Dessa obehagliga händelser samlas över tid, vilket skapar dom rätta omständigheterna för "reptilian-DNA" att aktiveras.

Vi kan inte veta exakt vilka ritualer som genomförs på Balmoral Castle, men ser man till överlevande från MKULTRA har dom som barn injicerats med droger, lagts på iskalla stenaltare och präster i kåpor har mässat under frimurarliknande ceremonier. Du kan själv söka på nätet och verifiera MKULTRA-offrens skräckfyllda upplevelser, fullkomligt horribelt.

Vid fasanjakt är det vanligt att fasanerna flyger lågt över marken och jägaren måste följa fåglarnas flykt med siktet på hagelgeväret. Fokuset är långt borta när jägaren sveper med geväret över marken.

Sedan avlossas skottet.

Det innebär att man aldrig låter någon vara framför skytten, förutom ifall målsättningen är att med en psykotisk Illuminatimetod visa för sonen hur lite fadern bryr sej om dennes liv och lem.

.

Edit: Om du tittar noga på dom övriga bilderna med Edward, sonen och hagelgeväret, kan du se att Edward hela tiden riktar sej mot sonen, så att sonen ständigt befinner sej mellan det tänkta målet och faderns gevär.

Berätta för oss att det inte är med avsikt.

JonasDuregard
2016-02-25 10:21
#92

#91 "Det är ofta personerna ur dom högre stånden som själva berättar om sina psykiskt påfrestande och kalla uppväxtförhållanden."

Om du umgås lite med de lägre stånden ett tag kommer du dessvärre stöta på samma fenomen där.

"Enbart den iskyla som Edward uppvisar när han låter sin son stå inom hagelgevärets skjutsektor kan ge svåra trauman många år senare."

Vad menar du med skjutsektor? Det är omöjligt att avgöra från bilden men det går inte att utesluta att det är 90 graders vinkel mellan gevärets riktning och barnet. Perspektiv kallas det. Synvillor och sånt du vet. 

"Det innebär att man aldrig låter någon vara framför skytten, förutom ifall målsättningen är att med en psykotisk Illuminatimetod visa för sonen hur lite fadern bryr sej om dennes liv och lem."

Om vi bortser från miljontals andra möjligheter som är mer sannolika. Till exempel att man är psykotisk utan Illuminati. Eller ett oavsiktligt misstag. Eller vanligt dåligt omdöme. Eller den helt chockerande tanken att brittisk skvallerpress inte är 100% pålitlig 😮.

Huygens
2016-02-25 10:33
#93

Du har bakgrunden att titta på för att undvika paralaxfel.

Se på växtligheten.

Om du jämför första bilden med andra bilden där Edward hyschar på hunden, inser du att på första bilden står nästan sonen rakt framför faderns gevärspipa.

Med lite otur och om spridningen av haglet är aningen större än normalt, skulle sonen fått delar av haglet i ansiktet.

.

Det måste du kunna se.

Jag hoppas att du inte blint sväljer brittiska hovets efterkonstruktion när du har det faktiska bevismaterialet rakt framför dina egna ögon.

JonasDuregard
2016-02-25 10:45
#94

#93 Det är ju du som blint sväljer en ökänd skvallertidnings tolkning av en bild som är extremt otydlig. 

Det enda man objektivt ser på bilden är att geväret är riktat någonstans mellan pojkens och kamerans relativa riktningar. 

Och varför skulle jag vara intresserad av att bortförklara det här? Det är ju hur som helst helt oväsentligt för din poäng. Om han så skjutit ett äpple från ungens huvud så hade det fortfarande bara bevisat vilken omdömeslös förälder han är, vilket är helt orelaterat till att bevisa att han är en ödla 😂.

Huygens
2016-02-25 11:45
#95

Kanske lever du i förnekelse?

Jag kan i alla fall väldigt enkelt visa att sonen riskerar att bli skjuten i ansiktet. Frågan är om du vill följa ett logiskt resonemang. En av Skepticism andra medlemmar ville ju inte när Oswald-fotot var på tal.

Är du beredd att följa ett logiskt resonemang?

.

Vi startar med gemensamma referenspunkter på dom två första fotona i artikeln. Låt mej vara extra nogggrann och övertydlig:

1. Växtligheten i bakgrunden bildar ibland tydliga, gulbleka "prickar".
2. Låt oss använda dessa "prickar" (växtlighetens blad) som referenspunkter.

3. På första bilden står sonen James med höger sida mot kameran.
4. På första bilden kan du se kepsbrättet på sonens keps.
5. På första bilden syns en vit "prick", ca 1-2 pixel intill kepsbrättets ytterkanten.

6. Ytterligare 2 vita "prickar" (växtlighet) syns åt höger i bild.
7. Den mittersta av dessa 3 "prickar" är större än "prickarna" åt sidorna.
8. "Pricken" längst till höger är snarast två hopklumpade "prickar", men låt oss anse att denna "dubbelprick", endast är en "prick".

9. Låt oss kalla dess tre "prickar" för "Orions Bälte".
10. "Orions Bälte" är nästan horisontellt placerat i fotot.
11. "Orions Bälte" är ungefär lika brett som sonen James huvud.

.

Detta är viktigt, så att vi har en gemensam referenspunkt:

Kan du identifiera den formation av växtligheten som jag kallar "Orions Bälte" intill sonens kepsbrätte på det första fotot?

Kan du se formationen jag kallar "Orions Bälte"?

JonasDuregard
2016-02-25 15:34
#96

#95 Innan jag svarar på dina frågor måste du berätta vad du känner till om logik. Det är tyvärr ett ord som ofta missbrukas och det är, som du säger, viktigt att ha gemensamma referenspunkter. 

Jag har aldrig sett dig använda logiska resonemang innan, och jag tvivlar ärligt talat på att du är förmögen att leda ett sådant.

Huygens
2016-02-25 16:00
#97

Jag har ofta använt logiska resonemang.

Jag avser induktiv logik i detta sammanhang. Du gör ett antal iakttagelser på det ena foto, sedan gör du ett antal iakttagelser på det andra fotot. Om iakttagelserna ger information om relativa positioner, kan du sedan (logisk) dra en slutsats om var Edward står i förhållande till sonen på det första fotot.

Om det stör dej att jag använder ordet "logiskt", för det är vad jag misstänker, se din uppgift istället som att jag föreslår att du gör iakttagelser på dom två fotona och därefter drar du dina egna slutsatser. Blir det enklare så?

Du gör iakttagelser. Du drar sedan dina egna slutsatser.

Annons:
JonasDuregard
2016-02-25 16:17
#98

"Om iakttagelserna ger information om relativa positioner, kan du sedan (logisk) dra en slutsats om var Edward står i förhållande till sonen på det första fotot."

Det där fungerar bara om du har korrekta logiska inferensregler utifrån vilka du drar slutsatser. Du verkar ofta hoppa från att rabbla fakta (och spekulationer) till slutsatser utan att redovisa på vilket sätt slutsatsen följer från premisserna. Du hoppar alltså över den viktigaste delen i ett logiskt resonemang.

Huygens
2016-02-25 16:20
#99

Det är du som får dra din egen slutsats.

Huygens
2016-02-28 22:54
#100

En otroligt bra dokumentär om FED, Illuminati, falskflaggor och RFID.

Revealed; The Men Who Own and Run the US Government

Reptilians nämns inte med ett ord, ändå lyckas dokumentären täcka in åtskilligt som hänt från 1700-talet till nutid och Illuminatis framtida planer, slaveriet.

1,6 miljoner visningar, 48 min.

vallhund
2016-02-29 10:21
#101

Måste vara PETA som varit i farten!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

tarantass
2016-03-01 23:39
#102

Eftersom tiden kosmiskt sett kan betraktas som en illusion (eller åtminstone tidpunkten som beroende av varifrån man betraktar den) kan vi naturligtvis alla betraktas som reptiler i någon bemärkelse. Varför det skulle vara värre att vissa är reptiler än att andra är det återstår dock att förklara.

Huygens, finns det något du ser i världen som inte är vare sig konspirationer, fårskockar som går på dem eller bespottade hjältar som står upp mot dem? I så fall vad?

Vad är det ni konspirationsteoretiker konspirerar om – egentligen, bakom fasaden? Någon sorts test av mänsklighetens förstånd?

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Huygens
2016-03-02 16:12
#103

Möjligheter är att själv studera historiska händelser; Operation Northwoods.

Davbjo
2016-03-02 16:15
#104

#103: Vad vill du diskutera?

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Annons:
Huygens
2016-03-18 12:23
#105

Jag har tidigare refererat den intresserade att leta själv, för Ickes längre föreläsningar, men om man bara vill höra Icke prata om rymdödlorna kan det vara väl mycket att lyssna igenom på en gång.

Se därför denna föreläsning med start en halvtimme in; David Icke in Melbourne 2011, part 2 (3 timmar), där Icke pratar om rymdödlorna i ungefär en timmes tid. Hela föreläsningen gjordes i Melbourne, Australien och var ca 8 timmar lång. Utav dessa är 6 timmar av föreläsningen nu uppladdad på nätet.

Här finns också del 1 av Icke i Melbourne 2011 (3 timmar).

.

Dom 6 timmarna från Melbourne är uppdelade på ungefär följande sätt:

1 timme politisk historia (från forntid till slutet av Kalla Kriget)
2 timmar nutidspolitisk analys
1 timme finanisell och ekonomisk analys
1 timme om reptilians/arkons
1 timme blandat; vetenskap, biologi, religion, andlighet mm.

Väl värt att lyssna till och Icke är själv troligen ganska nöjd med Melbourne- föreläsningen då han ladddat upp den nyligen trots att den är 5 år gammal.

Huygens
2016-03-18 14:15
#106

Ahh…

Ett djupt andetag.

Dom där reptiliangenerna fungerade bra.

Pekings giftiga industriluft utgjorde ingen fara för Mark Zuckerberg (frontfigur för CIA-organisationen Facebook) när han tog en joggingtur på Himmelska Fridens Torg, ett blodigt monument över Illuminatis brott mot mänskligheten.

JonasDuregard
2016-03-18 14:44
#107

#105 Varför tror du att det som Icke säger är sant?

#106 Så Mark Zuckerberg tar en joggingtur i Peking, alltså är han en rymdödla? 

Vad menar du med att det "inte utgjorde någon fara för Mark Zuckerberg"? Det utgör antagligen samma hälsofara för honom som för alla andra (att bo i det i flera år är livsfarligt, att ta en joggingtur är möjligen jämförbart med att röka en cigarett - det är inte nyttigt men chansen att du överlever är ändå mycket god…). 

Tror du att alla som bor i Peking utan att dö eller bära skyddsmask är rymdödlor?

Huygens
2016-03-18 14:57
#108

Du har några frågor, faktum är att du är den som kanske har bäst frågor på Skepticism, men jag vet inte om du alls vill få reda på svaren. Du kan själv leta lite på nätet om Zuckerbergs relation till historiska makthavare inom den Globala Eliten, men…

Jag bad dej i #95, att själv titta noggrannare på fotona. När du insåg att du själv skulle ställas inför dina egna svar fick du kalla fötter.

JonasDuregard
2016-03-18 15:32
#109

#108 Jag tror ärligt talat inte att du är rätt person att avgöra vad som är bra frågor så om det skulle delas ut något "bästa frågaren på skepticim"-pris skulle du inte sitta i juryn. 

"Du kan själv leta lite på nätet om Zuckerbergs relation till historiska makthavare inom den Globala Eliten, men…"

Men det kommer ju knappast svara på vad du menade med ditt svammel om joggingturer i Peking. Och det besvarar ju definitivt inte den centrala frågan som du hela tiden undviker: Varför litar du på dem som hävdar att diverse människor är rymdödlor?

"När du insåg att du själv skulle ställas inför dina egna svar fick du kalla fötter."

Fast nu är du i din fantasivärld igen. Du måste försöka skilja på den och vad som verkligen händer.

tarantass
2016-03-18 19:18
#110

Hur mycket får du från CIA, Huygens, för att sprida desinformation som drar en massa människors krafter bort från att hjälpa till med mänsklighetens riktiga problem? Som är rätt stora just nu?

För att inte tala om de former din propaganda tar sig, illa förklädd antisemitism och andra smaklösheter.

Eller är du en så nyttig idiot att du jobbar gratis och Icke får betalt (om ordleken ursäktas)?

(Jag tror faktiskt det är en rimligare konspirationsteori än de dinas.)

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Neutralis
2016-03-19 23:26
#111

#105

Jag har tidigare refererat den intresserade att leta själv, för Ickes längre föreläsningar, men om man bara vill höra Icke prata om rymdödlorna kan det vara väl mycket att lyssna igenom på en gång.

Jag tror att det är Icke så intressant… Du kan få höra mig fabulera om rymdsköldpaddor om du vill.

Annons:
Kryddis
2016-03-19 23:35
#112

ICD-10 F22.0

Neutralis
2016-03-19 23:46
#113

#112

Spot on!

Denna kommentar har tagits bort.
Grävlingen
2016-06-04 00:31
#115

nice tråd

Grävlingen
2016-06-04 00:42
#116

Undrar om inte reptillians har ett smalare och har ett mindre utseende. Dom är inte över 2 meter och vältränade som david icke påstår. Utan dom ser mera ut som fåglar, som skeksis från filmen The Dark Crystal.  Jim Henson som skapat filmen vart mördad av ett influensa virus senare efter att ha skapat filmen. Visste han någonting?

Om du skulle ta över en Ap-stam till exempel. Så skulle du knappast göra så om du bara gick in i stammen och hävdade dig kung. Aporna te.x schimpanser är mycket starkare än människor och skulle kunna brotta ner en tränad boxare. Det skulle vara enklare att själv förklä dig som en apa då och genom list ta över stammen.

ru4real
2016-06-07 15:33
#117

Jösses…

Grävlingen
2016-06-19 00:19
#118

Reptilerna har oss under deras vrede.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
lasseifokus
2016-07-05 15:34
#121

Men rymdödlorna kanske är släkt med sientologernas Gud som far omkring på en komet. Fins många sätt att lura av godtrogna människor pengar.

kamera0710
2017-02-08 06:40
#122

Börjar mer och mer undra om Donald Trump är en rymdödla.😉

tarantass
2017-02-09 15:47
#123

#122: där har vi faktiskt en kandidat. Trodde aldrig jag skulle hålla med om något sådant. De har förstås försökt syntetisera ett amerikanskt presidentämne, men inte ens de har riktigt fått kläm på mjukvaran.

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Upp till toppen
Annons: