Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1500 ggr
piotrr
2013-03-26 19:55

Alla är välkomna

Detta är förhoppningsvis ett helt onödigt påpekande, men varenda människa är välkommen här.

Troende, otroende, otrogen, ovillig, nyfiken, nyfrälst, ofrälse, spöktroende, spökjägare, skeptisk, oskeptisk, godtrogen och så vidare - så länge du kan följa reglerna som gäller för alla iFokus-sajter så är du välkommen.

Var religiös, ateistisk eller antireligiös. Vara politisk, opolitisk,  opålitlig eller obestämd. Tro på tomtar och troll eller andar och spöken eller allting och ingenting. Huvudsaken är att du tycker om att ifrågasätta, att diskutera, att se saker från ett nytt perspektiv och - gärna - att kunna ändra åsikt.

Ämnet för sajten är skepticism, ifrågasättande, argumentation och nästan allt som har med det att göra.

Trots det är det inte förbjudet att vara oskeptisk eller antiskeptisk. Vi tycker om att diskutera saken. Så länge du kan hålla dig till reglerna är du också välkommen. Du behöver inte "hålla dig på din egen sajt", detta är din sajt också, även om du råkar föredra att ifrågasätta ifrågasättande och vara skeptisk mot skeptiker.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Annons:
Maria
2013-03-26 22:00
#1

Jag kan skriva under på att känna mig välkommen här.

Jag har aldrig varit hemlig med att jag är troende. På Gud, visserligen på mitt eget sätt, med dock troende.

Jag skriver inte så mycket med jag följer alla trådar med intresse.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
JonasDuregard
2013-03-28 08:12
#6

Tog bort ett litet sidospår om en helt annan sida.

Annons:
Upp till toppen
Annons: