Annons:
Etikettnyheter
Läst 5742 ggr
[BaggeBa]
3/15/11, 8:03 PM

Jane Lyzell Mobbad på Övernaturligt.

Annons:
[BaggeBa]
3/15/11, 8:05 PM
#1

Jag vet inte hur ni tycker det, men Jane tycker folk nog illa om eller vad tror ni?

[MargaretaA]
3/15/11, 11:00 PM
#2

Den där tråden du länkar till visar väl snarare hur väldigt många vänner hon har. Skrattande

Jane-Lyzell
3/16/11, 1:19 PM
#3

Ibland undrar jag hur det står fatt med er skeptiker - sandlåda!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

olaka
3/16/11, 1:37 PM
#4

#3 Whaaat?

Ingen skeptiker har ens skrivit i den här tråden innan mig.

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Jane-Lyzell
3/16/11, 1:48 PM
#5

4 det står på skeptecism i fokus!!!!!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

blombuketten
3/16/11, 1:58 PM
#6

#5. Som du resonerar nu, att bara för att det det står på skepticism i fokus, måste den som skrivit vara skeptiker, så måste alltså du också vara skeptiker, för du skriver ju här.

Det som skrivit första inlägget här har också skrivit på "mobbing i fokus", samt länkat det hela till ÖN. Alltså, om man ska följa ditt resonemang, måste han/hon vara ett skeptiskt mobbat medium, eller tvärtom Förvånad.

Annons:
[MargaretaA]
3/16/11, 2:41 PM
#7

#4

Jane jag tror att TS är ett Troll som gillar att skapa turbulens. Den typen som alltid lyckas nosa upp vilka myrstackar det är tacksamt att röra runt i. De kastar bara in ett lämpligt inlägg och sitter sedan i bakgrunden och njuter av tumultet som uppstår.

[BaggeBa]
3/16/11, 3:45 PM
#8

#5 Det tror du fel, min son är ett mobbat medium. Rynkar på näsan

Vi kan inte skriva en gnutta på vare sig Medialt eller Övernaturligt., pågrund av dålig personal där, som inte har koll på vilka som är mediums eller inte.

[BaggeBa]
3/16/11, 3:47 PM
#9

Fast det spelar ingen roll nu, Jane eller de andre kommer aldrig att förstå vad min son är för ett medium. Vi vet knappast om man kan lita på de längre om de är äkta eller inte. Rynkar på näsan 

Jane kan vara vad som helst….hon diskriminerar folk och väljer de som passar henne efter ett fundamentalt idialbild.

[BaggeBa]
3/16/11, 4:03 PM
#10

#6 Det vi är sceptiska ut över är "Ängeln" som vi ser som oexisterad högstående utdimensionell människoart, inte andar såsom avlidna människor…..

Vi är också skeptiska mot tomtar, älvor, aver m.m…..Från mytologi. Om vi ska vara riktigt Ärliga. Vi tror inget, utan vi handlar efter det vi vet.

LibraMark111 säger ofta att Rosalia Lombardo som är ständigt materialiserad intill honom har aldrig vittnat om de mytologiska varelser som Jane tror på. Det är det som min son är mobbad och utslängd för. Han har 6 års erfarenhet och fortfarande under utveckling.

FilipSoderholm
3/16/11, 4:07 PM
#11

Wow.

[BaggeBa]
3/16/11, 4:10 PM
#12

11 tack

En sann skeptiker, är den som motarbetar sånt som misstänkt vara overkligt, som människor har makt med ut över andra. Man kan just aldrig vara säker på om mediums har rätt eller inte. Skrattande

[MargaretaA]
3/16/11, 5:05 PM
#13

Aj. Det var värre än jag trodde.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[BaggeBa]
3/16/11, 5:12 PM
#15

#13 Du bara tror, och vill tro att vi är troll, den tro du har är icke gnutta verklig när det gäller LibraMark111. Vad du än har för syfte till det vet vi inte.

Du var en av de som var sceptiska mot LibraMark111 när han skrev om att Rosalia Lombardo är tillbaka till livet. Då hadde han inte lärt sig mycket men nu är han mycket bättre än någon sin, med egen blogg om det till och med.

Rosalia Lombardo Till baka till livet.

[MargaretaA]
3/16/11, 5:24 PM
#16

Rosalia Lombardia var en liten flicka vars ande LibraMark111 påstod sig ha ett - lindrigt talat - olämpligt förhållande med (åtminstone om hon hade levt). Han lade även ut bilder på henne.

Tro fasen han åkte ut från ÖN med sina sjuka inlägg. Fast jag begriper inte hur Jane kommer in i bilden. Hon har såvitt jag vet aldrig varit moderator på ÖN.

[BaggeBa]
3/16/11, 5:28 PM
#17

#16 Känner du till Rosanna La ferla?, Det är  Rosalias systerdotter hon följer den italienska variationen av u.d.s. hon vet du inget om.

Rosanna La Ferla

LibraMark111 ringde hene ända ner till Verona i Italien, hon sa att han var en mycket begåvad man, och att i hennes drömmar såg hon Rosalia säga henne om att hon tänker hjälpa honnom. Men Änglar fanns ändo inte. LibraMark111 är en riktig sagoprins.

och Jane Kom in för att hon har fundamentalt diskreminerat honnom på Facebook. Han har Rosanna, han behöver inte några fundamentala tanter som du?

radio
3/16/11, 5:55 PM
#18

Ska vi gissa drogen?

--------------------------------------------
Medarbetare på skepticism
http://skepticism.ifokus.se/


[BaggeBa]
3/16/11, 5:57 PM
#19

Du kan söka Rosalia Lombardo på den Svenska Google

[BaggeBa]
3/16/11, 5:58 PM
#20

Rosalia Lombardo Google

#18 hej då?

 Han har sin karriär på Google…….

Annons:
Maria
3/16/11, 6:04 PM
#21

Den här tråden tar väl ändå priset…FörvånadSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[BaggeBa]
3/16/11, 6:05 PM
#22

#21

Just det….Tack för priset.Skrattande LibraMark111 kan och vet allt.

Maria
3/16/11, 6:09 PM
#23

#22 Hört talas om "jumbopris"?Flört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[BaggeBa]
3/16/11, 6:13 PM
#24

#23 nej

Förklara? är det ett rkigtigt ord?

Jag har nu läst om det, mycket trevligt av dej Skrattande

CherryLenore
3/16/11, 6:49 PM
#25

Whuuuuut?!?

Denna kommentar har tagits bort.
[BaggeBa]
3/17/11, 2:24 PM
#27

#26 Ja det har jag.

Min son är under Socialtjänsten i Jönköping för att han har Aspergerssyndrom.

Annons:
[gullvivan]
3/18/11, 9:01 AM
#28

#27 Du har skrivit på support att du vill att ditt konto avslutas. Varför slutar du inta att skriva bara helt enkelt!Obestämd

[tjolle]
3/19/11, 7:00 AM
#29

# 4 Visst är han ett troll och i all den tid som han spelar libramarks pappa men är libramark själv. Förstår att du är besviken på bla ÖN men detta är inte någon bra lösning. Varför inte bara skapa ett konto och diskutera som alla andra och inte spela teater och låtsas vara din pappa.

Vill dig inget ont för du verkar vara en kännslig själ men det finns smartare lösningar att delta i iFokus sajter,skapa ett nytt användarnamn och va med som alla andra i diskussioner.

Amagi
3/19/11, 9:45 AM
#30

För att vara ett troll krävsa viss fingerfärighet och ondskefullt uppsåt tycker jag. Framför allt måste man lyckas starta bråk. Det här känns mest tragiskt.

[BaggeBa]
3/19/11, 10:45 PM
#31

#29 Tack GråterSkrattande

Jag tänker aldrig mer vara ett troll igen, det är slut. Jag förstår nu att det är lönlöst. Medarbetarna på Medialt och Övernaturligt är så dåliga, de slägrer ut folk för det minsta lilla. Övernaturligt och Medialt är en stor besvikelse, täker aldrig mer se det igen. Jane Lyzell är så hämsk hon käller på folk på iFokus.

Jag får väl nöja mig med min blogg på blogger istället. Glad

[BaggeBa]
3/19/11, 11:17 PM
#32

#30 Det har varit bråk på iFokus övernaturlig i snart 5 år.

De flesta konflikter beror inte på mig, det är bara det att folk tror olika saker alltså, de flesta har varit helt fundamentala till att inte ta fakta som det är. De Tror, Tror, och Tror utan attt lära känna varanda en gnutta. Rynkar på näsan Jag känner en vän från Ramsbergsgården, hon han knappt skriva förren de slängde utt henne på Övernaturligt.

Denna kommentar har tagits bort.
Maria
3/24/11, 2:00 PM
#34

#33 ????? Vd menar du med ditt inlägg?

Vad man än tycker så var det väl ändå att ta i. Att slänga ur sig amatörmässiga diagnoser på ett forum (oavsett vad man tänker om saken i fråga) är lågt. Otroligt oproffessionellt för en sjuksköterska.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Maria
3/24/11, 2:10 PM
#36

#35 Det du berättar nu har jag ingen aning om och det har förmodligen förekommit på ÖN vad jag förstår i tråden. Sladder…säger jag bara.

Ditt inlägg är personangrepp av värsta sorten tycker jag och hör inte till denna tråden.

Oavsett vad man tänker så finns det ingen anledning att skriva ner sina funderingar bara för att det går.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Denna kommentar har tagits bort.
Mads
3/24/11, 2:20 PM
#38

Gå in och sök på flickans namn, titta på bilderna och föreställ dig sedan att denna person påstår sig ha sex med ett sedan länge avlidet barn. Betydligt mer fel än att jag uttrycker en åsikt om än onödig…

Amor Vincit Omnia

Maria
3/24/11, 2:26 PM
#39

#37 Du behöver inte finna det så märkligt.

Jag har uppfattningen att man på detta forum har högt i tak och att de som skriver är starka människor som står för sina åsikter och kan ta det mesta. Man kan bli kallad för både det ena och det andra i relation till sina påståenden.

Däremot har jag aldrig hittills sett någon ge en annan en psykisk diagnos. Man slår inte på någon som ligger och du förstår säkert vad jag menar.

Sladder är det inte, skriver du men sladdrar ännu mer i #37

Onödigt vetande för mig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
3/24/11, 2:27 PM
#40

Jag hoppas Piotrr kommer tillbaka och kan ta bort/låsa denna tråd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mads
3/24/11, 2:30 PM
#41

# 39 Det får stå för dig, det är din uppfattning. Jag finner det inte vara så högt i tak här alltid men nu är jag förvisso inte här inne så ofta heller. Har ju själv blivit kallad både det ena och det andra här. Man har ju vanföreställningar om man tror sig ha sex med en död flicka, sen kan som många andra säga att någon är helt sjuk i huvudet istället eller så kan man hålla tyst och låta sådana personer härja vidare…

Jo, jag finner ditt förhållningssätt till saker och ting märkligt..men det är som sagt min upplevelse och det gäller inte bara denna tråd.

Amor Vincit Omnia

Annons:
Maria
3/24/11, 2:35 PM
#42

#41 Du får gärna skicka PM till mig då du uppenbarligen stör dig på mig och mitt förhållningssätt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

piotrr
3/25/11, 1:40 PM
#43

Anledningen till att du inte tycker att det verkar vara högt i tak, Mads, är att du inte verkar begripa när du använder dig av stötande personangrepp om andra människor.

Tråden har rensats, vilket leder till några halvt avbrutna samtal, men det får ni leva med. De inlägg från Mads som togs bort var rena personangrepp med litet annat innehåll. bumbleboos kommentarer på detta har varit genomgående bra, och får stå kvar.

Reglerna gäller andra - även de som inte följer reglerna på sina egna sajter.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Upp till toppen
Annons: