Annons:
Etikettövriga-frågor
Läst 1298 ggr
vallhund
2016-06-16 17:42

Om homeopati o energier

'

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Maria
2016-06-16 18:00
#1

Kan du utveckla mer vad videon handlar om. Jag har ingen lust att lägga 8 minuter på något ointressant.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kim1980
2016-06-16 19:44
#2

Ja det vore bra för min del vart det lustigt ljud. . Ingen text så hängde inte med på den videon. . Är nyfiken på allt törstig på allt möjligt. . Så men fler klip inte funkar normalt för min del..

vallhund
2016-06-17 15:24
#3

Om hur man med hjälp av vetenskapliga termer o teorier (som man uppenbarligen har dålig koll på) försöker normalisera användandet av homeopati.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

72mm
2016-08-02 01:15
#4

haha, den där charlatanen  var ju riktigt rolig. För varje tänkande individ i publiken måste det ha varit rena komiken. Om man skulle basera ett stand upp på logiska felresonemang skulle man nog få något som liknade detta. 

Sorgligt bara att det troligen inte var meningen att vara roligt. 

Hennes resonemang fick mig dock att tänka på ett gammalt skämt jag hörde om att man matematiskt kan bevisa att kvinnor är onda. 

Som vi alla vet så kräver kvinnor både tid och pengar, kvinnor = tid x pengar alltså. Vidare är det dessutom känt att "Tid är pengar" så vi kan skriva; 

Kvinnor = pengar2

Dessutom vet alla att "Pengar är roten till allt ont." Vilket då måste betyda att pengar2  är lika med "allt ont".  Vilket ger oss; 

Kvinnor = allt ont. 

V.S.B! 

Ha! Jag kan jag också! 😃

Friskt kopplat är hälften brunnet!

Upp till toppen
Annons: