Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1124 ggr
vallhund
2/6/16, 12:28 AM

Dags att rassla lite liv i sajten?

Jag blir gärna mer aktiv/drivande om en o annan foliehatt får portförbud.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Wolff
2/7/16, 3:09 PM
#1

Ser mera ut som om det är interna strider och portförbjudningar på den här sidan. Foliehattar verkar vara okej. Inte så intressant här längre

vallhund
2/7/16, 3:30 PM
#2

En sång tillägnad alla konspirationsteoretiker

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

JonasDuregard
2/7/16, 8:28 PM
#3

#0 Är foliehattarna så störande verkligen? 

De vi har håller sig mest till sina egna trådar skulle jag säga, så det är fritt fram för oss övriga att diskutera precis vad vi vill.

Däremot uppfattar jag det som att de trådar där det uppstår debatt med "troende" är de enda som tar fart någorlunda (vet inte vad det beror på, det är väl ett allmänt forum-fenomen gissar jag). 

Oavsett hur det är med det så kommer vi inte börja stänga av någon såvida de inte bryter mot reglerna (och reglerna är ganska minimalistiska). 

#1 Vi ger väldigt sällan skrivförbud till någon på sidan. En handfull totalt under sidans historia, och flera av dem får nog kallas foliehattar. Endast en eller två kan kanske räknas som offer för "interna strider" (och då bara i bemärkelsen att de avstängda i någon slags vag bemärkelse tillhör det skeptiska lägret). 

Så om du menar att det är något som karaktäriserar sidan i stort så håller jag inte med.

K
9/2/23, 1:15 PM
#4

Rasslar på för fullt här och ser till att foliehattarna får sig en tankeställare.

Upp till toppen
Annons: