Annons:
Etikettskepticism
Läst 731 ggr
JoHo
1/30/16, 5:06 PM

Bedrägeri i arbete

Man blir lite illamående när man ser detta klippet. Det är så uppenbart att detta självpåstådda medium bedrar allt hon kan. Och hon lever gott på att bedra sina offer.

Det värsta är att hon låter som ALLA de svenska självpåstådda medium som fått sina storseanser inspelade och publicerade.

HUR kan det komma sig?

Annons:
JoHo
1/30/16, 8:18 PM
#1

Roligt att se att många av mina poster i denna serie och mina kommentarer hysteriskt anmäls bort på Andlig Skepticism iFokus. Det ska städas undan så inte bedragarna avslöjas. Ett exempel är att jag viterade en kort text från en annons en bedragare lagt ut på en "hälsosida". Tog inte många timmar innnan den annonsen försvann. Åtminstone något gott gjorde uppmärksamheten då kanske någon undviker att bli bedragen av samvetslösa mönniskor.

[Sundberg.. Jag]
1/30/16, 8:33 PM
#2

#1 Hallå du……

Har i dessa stundade sekunder nästan förlorat två medmänniskor pga det skolmedicinska handhavande av mänskliga problem/symtom….

Jag förstår att vi har problem pga vår övertro på saker…. den kan yttra sig i alla riktningar och framförallt har den för mig visat idag, att jag kan inte lita på den etablerade sjukvården!!

Man kan naturligtvis inte läsa detta jag upplevt i massmedia…..varför???

Jag vet inte , men tror att vi försöker dölja vårt eget tillkortakommande..

JoHo
1/30/16, 8:43 PM
#3

#2 Eller så döljer du vad som hände. Det kan finnas många orsaker men du svävar ju i det du skriver. Men så har du bara varit medlem i snart en timme och hunnit se alla klipp. Ska vi kanske lista alla de som skolmedicinen räddat livet på? Sådant hår är t ex rena bedrägeriet och hjälper ingen http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/56ace2e18e0e74399e00228f-distans-healing-31-jan-kl-1800?discussions-1

[Sundberg.. Jag]
1/30/16, 8:59 PM
#4

#2

Den mänskliga faktorn finns oavsett hur utbildad du är, det är ett faktum, dessa brister döljs gärna i det dunkla….med hopp om att vi skall tro på den etablerade eliten…

Du kan göra en beräkning på saker skolmedicinen gjort och inte gjort…..

Den mänskliga idiotin kommer vara där och befinna sig i alla överallt  oavsett !!

JoHo
1/30/16, 10:43 PM
#5

#4

Jo, det har man sett prov på av vissa paranormalister på detta forum t ex ;-)

Davbjo
1/31/16, 1:14 AM
#6

#2: Det skolmedicinska handhavandet är det enda medicinska handhavandet vi har, ingen annan praxis är vetenskapligt grundad. Det enda som hjälper mot att inte veta är just vetenskap, hittepå har aldrig gjort någon klokare.

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Annons:
Upp till toppen
Annons: