Annons:
Etikettskepticism
Läst 1059 ggr
Davbjo
2014-08-27 19:07

Intervju med mig

Kan tipsa om att jag intervjuas på Övernaturligt.iFokus, inte till allas stora glädje, men de flesta här kan nog ändå uppskatta det. :)

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Annons:
JoHo
2014-08-28 15:04
#1

Nej, jag är fortfarande avstängd där pga att jag tidigare länkat till en öppen diskussion om Sajtvärd i min signatur (som är borta nu då jag inte är Insider längre men det har inte hjälpt då sajtvärdarna fortfarande stängt av mig för ingenting).

Men på "Andlig skepticism" (!) är jag inte censurerad och där finns en liknande intervju. Är det samma?

http://andligskepticism.ifokus.se/articles/53fdabbb8e0e7423d1001f38-thursday-far-ordet?discussions-1

"Största skeptiska podcasten i Sverige" Grattis! Nu är ju inte Radio Houdi en renodlad skeptisk podradio och Skeptikerpodden är nedlagd så det borde väl stämma ;-)

Jante
2014-08-28 16:17
#2

Jepp det är samma intervju.

Davbjo
2014-09-02 08:39
#3

#1: Som sagt, det är exakt samma! Och störst är ju störst, oavsett varför. ;)

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

JoHo
2014-09-02 18:15
#4

#3

Så sant. Skeptikerpodden har alltid varit störst ;-)

Davbjo
2014-09-03 07:56
#5

#4: Saker och ting är ju i ständig rörelse och förändras, och tur är väl det!

Det samma gäller Kvack!, men det kommer mer info om detta inom kort. ;)

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

JoHo
2014-09-03 09:17
#6

#5 Kul! Kvack behövs verkligen. Ni kan raljera och vara tusen gånger hårdare än vad vi var i Skeptikerpodden och INGEN paranormalist bryr sig eller känner sig "kränk och trakasserad". Ni kan lägga upp inspelningar av medium och INGET medium (eller deras "polisstyrka") bryr sig ett skvatt, känner sig "förföljda och mobbade", vilket är OERHÖRT fascinerande. Verkar som att allt vatten rinner av ankan…. Kör på allt ni kan i Kvack!

Annons:
Davbjo
2014-09-03 09:32
#7

Haha, ja, det är skitkonstigt, men jag klagar inte. :)

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Upp till toppen
Annons: