Annons:
Etikettövriga-frågor
Läst 1115 ggr
Huygens
2014-05-26 22:06

Inbjudan till skeptiker

På ÖiF finns en övning, den inleds såhär:

För dom som är intresserade, på söndag 1 juni 2014, mellan kl 14.00 - 14.30, kan dom som vill, vara med och känna efter var det försvunna planet MH370 finns.

Ni skeptiker som vill vara med och testa era mediala förmågor är hjärtligt välkomna.

Annons:
Davbjo
2014-05-27 07:55
#1

Det känns som att du inte riktigt förstår vart du skriver detta. 🤔

Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Neutralis
2014-05-27 08:38
#2

Jag tjuvstartar lite…

Det känns som om det är lite fuktigt och jag får en sprängande huvudvärk. Jag ser en bläckpenna och en arm… Nej vänta, åtta armar ska det vara.

Jag ser även en äng med kor och bredvid så svischar det förbi bilar i hög fart på en grusväg, det är siffror på sidan på bilarna. Sen ser jag ett Y som bara försvinner i tomma luften.

Plötsligt blir allt lugnt och jag ser obegränsat med vatten.

Gesus Pettersson
2014-05-27 11:46
#3

Jag får till mig träd och/eller vatten…

Så mycket woo - så lite tid!
Det jag hinner kika på och skriva om hamnar på Gesusbloggen 

Neutralis
2014-05-27 20:13
#4

#2 Nu fick jag en uppenbarelse från självaste Gabriel… Och han sa att jag fått info från en lite lägre stående ängel, och det är inte så värst lätt att tyda dem. Men i alla fall så sa han att jag helt enkelt fick info om att planet ligger djupt i Stilla havet där det finns en del bläckfiskar och koraller… Enkelt att tyda info när man har självaste ärkeängeln vid sin sida. :)

Dentaku
2014-06-04 18:15
#5

Jag ser…insidan av någon form av cylindrisk, genomskinlig, kiselbaserad behållare…med bärnstensfärgad, skummande vätska i… Ska skåda djupare, återkommer!

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Dentaku
2014-06-05 20:33
#6

Oh! Nu ser jag chemtrails! 😢

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Annons:
Upp till toppen
Annons: