Mer i: Skepticism
-
Fråga om miljöprojekt
Varför finns det skeptiker som protesterar mot att vi ska ta hand om vår miljö? Någon som vill svara på det Jag tänker då på de skeptiker som förstör för de forsk...
» Till diskussionen -
Vem platsar på Skepticism?
Solenn skrev: "Var tycker du jag passar in då som varken är fullskeptiker eller fulltroende - ingenstans?" Spiff00 skrev sedan: "Hej Solenn!Frågan är kanske rikta...
» Till diskussionen -
Historien om "kunskap"
Följ med i texten.
» Till diskussionen -
Randi mörkar tydligen inte positiva resultat
I tråden om Randis medarbetare som är anklagad för att ha stulit en annan persons identitet så hävdar Maikaloa följande:"Enligt uppgift så fick faktiskt Randi pos...
» Till diskussionen -
Några bra bilder...
Någon (glömt vem) skickade dessa över Twitter i dag. Bra bilder med en mening. Har du egna? Lägg in ett par bra här
» Till diskussionen

Vilken fin exempelbild du hittade. Jag förstod att det var så du menade, dock så blir det samma problem där att linjerna inte kommer att följa väderstrecken, förutom vid de absolut tjockaste "snitten".

..Suntaks kyrka 1100talet så vacker..se värd.Med vapenskölda o små bänkar. har ni någon gång tid så titta på dessa gamla kyrkorna...Vi fick låna nycken o den var stor,,Ingen risk att man tappar den..